alcohol wil niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

dio5

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2005
Berichten
76
Heb net alcohol op mijn laptop geinstalleerd, en als ik het programma wil opstarten, krijg ik meteen 'In Alcohol is een fout opgetreden en moet worden afgesloten...'.

????

Ik heb twee versie geprobeerd, en heb met beide dit probleem. Ik weet zeker dat de software ok is want die stond al langer op mijn desktop.

Ik heb wel gemerkt dat, telkens bij de installatie van alcohol (op de laptop), windows (xp pro sp2) me prompte met 'wizard nieuwe hardware' en dan ging ie een scsi/raid apparaat installeren.

Iemand enig idee wat er aan de hand is?
 
scan je computer eens op virus, en op spyware

eneh, wat bedoel je met dat je zeker weet dat de software goed is omdat ie al op je desktop stond? dat iets op je desktop staat betekend toch niet dat iets gelijk goed is???
 
Hoe oud zijn die 2 versies?? Je zou eens kunnen proberen een nieuwere versie te downloaden.
 
euhm, dat heeft er echt niets mee te maken, aangezien ze op andere pc's wel werken. Trouwens, de tweede versie die k geprobeerd heb is nog maar hooguit twee maanden oud.
 
met desktop bedoel ik : mijn desktop pc... niet het bureaublad. Daar marcheert hij wel. Ik heb geen spyware of virussen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan