Alcohol120 en 7Gb

Status
Niet open voor verdere reacties.

brwga000

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2002
Hallo denktankers,

Heb zojuist met met Alcohol120 een image voor elkaar gebakken. Tijdens het imagen zegt-ie keurig netjes niet groter dan 4 Gb te gaan (de oorspronkelijke is 7 Gb).
( Ik dacht dan kan ik die wel op twee DVD's kwijt )
Nee hoor, hij produceert een MD0 van 3GB, een MDF van 4GB en een klein MDS bestand.
Als ik wil gaan branden gaat hij dit helemaal niet netjes verdelen maar telt alles op zegt ijskoud : schijf te klein voor 7Gb.
Kan ik dit misschien op een andere manier netjes spreiden over twee DvD's ?

Groets, Jasiu.

Download ergens het programma DVD-shrink, daarmee verklein/comprimeer je DVD's zodat de inhoud op één schijfje past. Lijkt mij veel praktischer.

Mmmmmm,

Ben daar bij nader inzien wel erg veel tijd mee kwijt.
Er zit overigens op die DVD erg veel "making of" materiaal wat op zich al 3Gb vreet.
Als ik die eraf zou kunnen laten.......
Ik heb dit als volgt geprobeerd.
Eerst alles naar schijf gekopieerd en gecheckt.
Als ik dit afspeel met powerdvd (in file mode) gaat het gewoon goed.
Toen vanaf vts_01_17 tot en met vts_01_08 alles weggegooid (hield ik mooi 4,5 Gb over) en ben gaan branden op een DVD+RW.
Als ik die nu wil afspelen dan loopt dat volledig in de soep.
Wat moet ik doen om het wel goed op de DVD te krijgen ?

Groets, Jas.

Als jij zomaar bestanden weggooit kloppen de IFO's niet meer. Met DVD-shrink kun je alle balast (making of enz) weggooien. Daarna kost het rippen hooguit een half uurtje.

(Wauw, dat is snel gereageerd ! Zit jij dag en nacht op deze site ???)

Okee, bedankt !!!

Zou je mij aub ook nog even in het kort kunnen uitleggen hoe dat ik dat moet doen ?
Ik kan nl binnen shrink helemaal geen vobs ed onderscheiden....

Groets, Jas.

Dat hoeft toch ook niet? Er zijn b.t.w. genoeg handleidingen voor DVD-shrink. Even zoeken via Google.

Als je in DVD-shrink de DVD opent dan wordt deze ingelezen, als je een beetje door de optie's zoekt zie je vanzelf wel hoe e.e.a. werkt. Zorg wel voor een dvd-shrink vanaf versie 2.3

Bedankt in ieder geval,

Ik ga meteen op zoek !!!

Groets , Jas.

Dik voor mekaar !

Ik kan nu lezen en schrijven met dat spul !

Groets en bedankt,

Jas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan