Alcohol52% (want Nero 6.0 brander heb ik al)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikliegniet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2007
Ik denk er over om dit mooie programma te plaatsen in mijn pc xphome. Maar omdat het een vrij nieuwe pc is ben ik toch huiverig hiervoor, ik bedoel hoe ingrijpend is Alcohol op mijn pc. Ik heb het idee dat deze sofware zeer diep in mijn pc dringt en dat er wellicht veel problemen op mij afkomen. Of valt het allemaal wel mee? Is het niet zo griezelig dat het lijkt.

Ik weet wel je met Alcohol kan doen, maar als het mis gaat, wat dan? Zo technisch ben ik niet. Ik heb namelijk 2 lokale vaste schijven: de C en een D schijf. Kan dat allemaal wel? Blijft de D schijf gewoon lopen naast de C schijf.

Ook het gratis programma Daemon tools heeft mij intresse. Wat kan ik het beste doen. Welke imagesoftware kan ik het beste installeren? Alcohol52% of Daemon

alvast bedankt voor opmerkingen hierover :)

Met Daemon tools oppassen met installeren, als tijdens de installatie niet een paar vinkjes verwijderd heb je een adware probleem.

Edit
Vinkje wehalen bij Daemon tools searchbar

dti.gif

Laatst bewerkt:
okay, ik ga installeren, maar welke zal ik dan pakken, De gratis Deamon of de hele goedkope alcohol52%. De imagnesoftware zal ik voornamelijk gebruiken voor het spelen van games. Stabiliteit van een pc is voor mij het belangrijkste. Ik heb geen idee welke van de twee versies het beste is. Ik neem aan dat er wel wat verschillen zijn, toch? en hoe zit het met de updates van de beide programma's. Gaan de updates vanzelf of moet je die steeds ophalen en kun je deze over de bestaande softwaren installeren? bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan