ikliegniet
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 jan 2007
Ik denk er over om dit mooie programma te plaatsen in mijn pc xphome. Maar omdat het een vrij nieuwe pc is ben ik toch huiverig hiervoor, ik bedoel hoe ingrijpend is Alcohol op mijn pc. Ik heb het idee dat deze sofware zeer diep in mijn pc dringt en dat er wellicht veel problemen op mij afkomen. Of valt het allemaal wel mee? Is het niet zo griezelig dat het lijkt.
Ik weet wel je met Alcohol kan doen, maar als het mis gaat, wat dan? Zo technisch ben ik niet. Ik heb namelijk 2 lokale vaste schijven: de C en een D schijf. Kan dat allemaal wel? Blijft de D schijf gewoon lopen naast de C schijf.
Ook het gratis programma Daemon tools heeft mij intresse. Wat kan ik het beste doen. Welke imagesoftware kan ik het beste installeren? Alcohol52% of Daemon
alvast bedankt voor opmerkingen hierover
Ik weet wel je met Alcohol kan doen, maar als het mis gaat, wat dan? Zo technisch ben ik niet. Ik heb namelijk 2 lokale vaste schijven: de C en een D schijf. Kan dat allemaal wel? Blijft de D schijf gewoon lopen naast de C schijf.
Ook het gratis programma Daemon tools heeft mij intresse. Wat kan ik het beste doen. Welke imagesoftware kan ik het beste installeren? Alcohol52% of Daemon
alvast bedankt voor opmerkingen hierover