Aldi akoya MD8360

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Ik wil mijn pc MD8360 herstellen in kooptoestand.
ik start de PC op, vervolgens druk ik op F11 en kies voor recorery.
Hij begint en op 100 % gaat het beeldscherm uit maar PC blijft branden(blauw licht)maar dan gebeurt er niets meer. Ik druk dan enkele sec na elkaar op de aan-uit knop en herstart de PC opnieuw.
Dan komt er een scherm met updates van installing en op 69% blijft hij hangen. wat nu? wie kan helpen?

Een service pack (als update) kan er lang over doen. Gun de pc dan z'n tijd. Ik las ergens dat de installatie van service pack 1 voor Win7 tussen 45 en 90 minuten in beslag neemt.

schakel je modem uit, dan gaat ie niet dadelijk updaten en kan je dit manueel doen.

Vraag verplaatst naar de juiste sectie, recovery van windows 7 heeft niets te maken met multimedia.

Ik ben er ondertussen in geslaagd de PC te herstellen naar aankoopdatum en alles werkte.urenlang kon ik er op werken.Na enkele uren wilde ik de pc opnieuw opstarten en toen lukte dat niet meer.pas na enkele keren de pc met aan-uit knop te herstarten start plots alles op en kan ik weer uren werken.zo ging het dus al 2 dagen.Ik ben vandaag radeloos naar de PC winkel gestapt en daar vonden ze het ook raar want ook bij hun deed hij het de ene keer wel en dan weer niet.
volgens hen heb ik de recovery probleemloos uitgevoerd. Ze hebben alles getest:andere vga kaart,andere voeding,andere werkgeheugenlatjes etc.Uiteindelijk moest ik hem er een dagje achter laten.Nu denken ze dat het een defect op het moederbord zal zijn maar dat is zo duur dat je beter een andere pc koopt.Klopt dit volgens jullie? kan je ergens een moederbord laten nakijken en repareren voor een degelijke prijs? wat zou een nieuw moederbord kosten? de pc is een aldi akoya MD 8363 van nog geen 3 jaar oud. wie heeft er tips? alles is welkom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan