aldi laptop??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje snel? Voor games of zo?
512 Intern heeft hij en 128MB grafisch en dan hoop ik dat dat niet shared is.
Ik ben zelf erg te spreken over wat Dell bied aan laptops. Heb je voor hetzelfde geld 1024 MB intern en nog wat extraatjes. Kijk eens bij Dell voor de vergelijking.

Ik heb gehoord van mensen die ik ken dat de meeste mensen niet zo'n voorstander zijn van dell. Maar hij moet gewoon lekker snel zijn de laptop. en dat hij goed draadloos internet oppakt.. zodat niet om de haver klap het draadloze netwerk kwijt is..

Raymond Bos zei:
Ik ben zelf erg te spreken over wat Dell bied aan laptops. Heb je voor hetzelfde geld 1024 MB intern en nog wat extraatjes. Kijk eens bij Dell voor de vergelijking.

Is niet shared. Hij heeft zijn eigen videogeheugen.

Hij is rap zat, ik vind em alleen erg lelijk.

Ik zou persoonlijk nooit iets van Dell aanschaffen, maar voor dat geld is er tegenwoordig veel te koop.
Neus even rond op kieskeurig.nl etc etc etc

A.J. zei:
Heeft de TS niet echt veel aan, nutteloze kretelogie.:(

OK, nutteloze KRETEOLOGIE ??, maar wel mijn mening.
Gebaseerd op feiten: zakelijk zie ik veel Dell's met errors, zowel desktops als laptops.

Dat zal, m'n beste, maar het is geen antwoord op zijn vraag en daar is dit Forum voor.

Raymond Bos zei:

Dit is dus reclame voor Dell, ik geef wat tegengas.

Jongens, ontopic blijven.

Laat dit geen discussie-topic worden over welke merken goed zijn of juist niet. Dat verschilt altijd per gebruiker.

Als je denkt dat het goed zit dan moet je hem nemen. Wat erin zit zijn gewoon goede
a-merken. De een vind deze goed de ander weer die. Meestal zijn de nieuwe pc en notebooks uitgerust met de nieuwste technologie. En de snelheid ligt meestal niet aan de pc/notebook maar aan de verbinding/provider.

Muurhond zei:
Jongens, ontopic blijven.

Laat dit geen discussie-topic worden over welke merken goed zijn of juist niet. Dat verschilt altijd per gebruiker.

je hebt gelijk.

ik heb inmiddels een laptop gekocht. Een acer AMD 3000+. Leuk laptopje. Bedankt voor jullie reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan