aldi laptop??

Status
Niet open voor verdere reacties.

broertje

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
wat vinden jullie van de nieuwe laptop bij de aldi???is dat iets..ik wil hem mss woensdag kopen..maar heb geen ervaring met een laptop

47 cm/18,4" Performance Notebook
MEDION® AKOYA® P8612 (MD 98110)
■Intel® Pentium® processor T4400
■Authentieke Windows® 7 Home Premium 32 Bit
■NVIDIA® GeForce® GT230M DirectX®10 graphics
met 1024 MB DDR3-videogeheugen
■500 GB harde schijf
■HD+ Resolutie in 16:9-formaat
■Fantastisch geluid - 2 luidsprekers en 1 subwoofer
■Dolby Home Theater® v3 certified

Laatst bewerkt:
Hou er rekening mee dat Medion laptops er om bekend staan dat ze niet echt geruisloos zijn.
Zij zijn goedkoper dan de gemiddelde laptop met dezelfde specificaties, maar dat prijsverschil moet ergens vandaan komen.
Ze hebben over het algemeen een rumoerige venitlator en worden , naar mijn mening, erg warm.

Dit zijn mijn ervaringen met Medion.

Hou er rekening mee dat Medion laptops er om bekend staan dat ze niet echt geruisloos zijn.
Zij zijn goedkoper dan de gemiddelde laptop met dezelfde specificaties, maar dat prijsverschil moet ergens vandaan komen.
Ze hebben over het algemeen een rumoerige venitlator en worden , naar mijn mening, erg warm.

Dit zijn mijn ervaringen met Medion.

De enige reden dat Medion Laptops voordelig zijn is het feit, dat er enorme aantallen verkocht en dus ingekocht worden, en niet omdat er een goedkoper ventilatortje in zou zitten...
Immers, het prijsverschil tussen een dure en goedkope ventilator, hooguit een paar euro, verklaart het prijsverschil ook niet, dus dat is echt onzin!!

Een kwestie van goed lezen.

Er staat onder: "Dit zijn mijn ervaringen met Medion."

En uit tests is wel degelijk gebleken dat het geluidsniveau boven gemiddeld is.
Bovendien vind ik de service ook niet denderend, een dvd-drive vervangen voor 250 euro, terwijl ik zo een drive kan kopen voor 15 a 30 euro. Dat vind ik de reinste diefstal.....

Een kwestie van goed lezen.

Er staat onder: "Dit zijn mijn ervaringen met Medion."

En uit tests is wel degelijk gebleken dat het geluidsniveau boven gemiddeld is.
Bovendien vind ik de service ook niet denderend, een dvd-drive vervangen voor 250 euro, terwijl ik zo een drive kan kopen voor 15 a 30 euro. Dat vind ik de reinste diefstal.....

Blijkbaar gaat er dan toch iets niet goed daar....

Aldi/Medion geeft als een van de weinigen 3 jaar garantie!!!!
Daarnaast heeft de Consumentebond Aldi/Medion al een paar jaar achter elkaar uitgeroepen tot pc leverancier met de beste service, garantie en voorwaarden.

Dus ik weet niet hoe je aan die informatie komt!!!

Vanmorgen nog telefonisch contact gehad met de servicedesk van Medion.
Dus mijn info komt uit de eerste hand.....

En die zeggen zelf dat ze slechte service geven, te dure reparaties uitvoeren en laptops leveren met luidruchtige fans???

Lijkt me sterk.....

En die zeggen zelf dat ze slechte service geven, te dure reparaties uitvoeren en laptops leveren met luidruchtige fans???

Lijkt me sterk.....

Laten we hier maar over ophouden.

Ik heb mijn mening gegeven en het contact met medion ging over de dvd-drive.

Ontopic: Wow! Dat is een hele goede laptop!! Ik heb zelf ook een medion! 2 zelfs. Medion is een supermerk! Heel betrouwbaar. Service weet ik niet, nooit hoeven gebruiken!

Dat zijn mijn ervaringen met Medion

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan