Aldi laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Zou ook even melden waar je het notebook voor wil gaan gebruiken;)

Het gaat mij echt puur erom wat jullie ervan vinden. Alles wat je erover te zeggen hebt.
Mvg
Corporis

Groot pluspunt vind ik het ontspiegelde scherm.
Ik heb echt een schurfthekel aan die glanzende spiegelende schermen, echt heel hinderlijk, vooral buiten.

8GB werkgeheugen is ook erg lekker.

Videokaart 1GB is ook een pluspunt (ik neem aan dat ie geen werkgeheugen gebruikt)

SSD harddisk is ook niet verkeerd.

Processor is een wat mindere maar daarddor is de prijs ook zo laag.

Ik heb pas een nieuwe (Lenovo) laptop gekocht voor mijn vrouw maar als ik dat niet gedaan had had ik deze zeker gekocht voor haar.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
prima "budget" laptop. Voor de prijsklasse heel compleet. Meer kun je er eigenlijk niet van zeggen zonder te weten waarvoor het moet dienen.

Medion alleen de naam begin ik al te griezelen helaas, zo lang die werkt geen probleem maar heb je een probleem zoals ik zelf gehad heb dan is de service zeer slecht en geven ze niet thuis helaas.
Heb zelf een medion gehad en kreeg naar 1.5 jaar problemen, naar meerder mails gestuurd te hebben kreeg ik pas na 5 weken reactie dat ik hem maar op moest sturen, totaal heeft de hele acties 3 maand geduurd en probleem was niet verholpen nog steeds was het moederbord defect foutje ze hadden hem zo terug gestuurd zonder er na gegkeken te hebben.
Had door al die toestand al een ander gekocht van het merk Asus en de Medion heb ik aan onderdelen verkocht.
Zou een goed degelijk merk uitzoeken, Asus, Samsung, Lenovo, HP je betaald wel wat meer maar de ergenis bij problemen zal de meer prijs meer dan waard zijn.
Goedkoop is duurkoop.
Marcel je hebt een goede keus gedaan voor je vrouw :thumb::thumb:

Idd SJJ, voor een budgetprijs kun je niet de hoofdprijs verwachten.

Groeten Marcel

Voor dat geld kan je het haast niet laten, uitstekende specs voor nog geen 500,-

Hier al zeker 15 jaar diverse Medions gehad en vrijwel geen problemen en persoonlijk erg goed te spreken over de service. Vergeet ook niet dat Medion als vrijwel enige 36 maanden volledige garantie geeft.

Ja meningen zijn verschillend, maar bezint eer je er 1 aanschaft.
Heb je nooit wat dan is het een leuk apparaat maar als je service verwacht en niet krijgt heb je een dure koop.;)
En garantie, als je een goed apparaat verkoopt hoef je geen 36 maand te geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan