Aldi MD8361 PC

• Onderwerp starter Onderwerp starter kanga
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Prima en compleet apparaat .... als jij zegt 'huis tuin en keuken' is dat natuurlijk nogal vaag.
Je zou dan ook kunnen kiezen voor één van de 'voordeliger' systemen.
Wel kan je met deze computer de komende jaren heel goed toe, omdat er op up to date techniek niet is bezuinigd.
Ik heb zelf een pc van Medion en ben zeer te spreken over service en garantie.
Goeie koop dus!
Met Whisper380 ben ik het dus volstrekt oneens en ik denk dat hij er ook geen persoonlijke ervaring mee heeft .....
Prima en compleet?
Volgens mij is deze machine alleen voor kantoor praktijken geschikt en absoluut geen gamer.

sandy bridge processor

is het niet zo dat elke nieuwe generatie processor (sandy bridge dus) een ingebouwde eigen video kaart heeft? Heb je daar dan nog voordelen aan?

de ingebouwde videokaart van sandy bridge cpu's zijn sterk zat voor standaard pc gebruikers
beetje youtuben office dingen hier en daar eens wat emailen en internetten gaat prima met die dingen
ook photoshop zou nog kunnen natuurlijk geen extreem zwaar bestand

zorg dan wel dat je een H67 moederbord aanschaft anders heb je niks aan de ingebouwde gpu

@firest0rm
ok, bedankt! ik was van plan binnekort zelf een nieuwe computer te kopen of in elkaar te zetten, maar dan weet ik dat ik daar op moet letten.!

Aldi

Zomaar een ervaring: Ik heb al meerdan 12 jaar computers van Aldi: Ik ben er heel erg blij mee. Veel goede kwaliteit voor een scherpe prijs, goede service. Een prima recovery partitie (en schijf). Veel software. Kortom helemaal goed.

Natuurlijk heb je nog betere, maar dit is gewoon GOED

ervaring of niet als je kijkt naar de hardware die er in zit is dat meestal C-merk spul vandaar dat het ook zo goedkoop is
maar dit is allemaal offtopic

Medion is gewoon goed!!!

Heb deze in juni aangeschaft, en 't is mijn 2e Aldi pc, de vorige heb ik ook nog maar draait op Win xp en is een kleine 7 jr. oud.
Daarbij was de service binnen de garantie termijn super vervangen van de video kaart en bios update.

Vandaar dat ik geen twijfels had om een 2e Aldi medion desktop aan te schaffen.
De MD8361 is een topper ( vooral in het huis tuin en keuken segment...LOL). ik produceer muziek en game soms maar muziekprogramma's als Propellerheads Record/Reason of Cubase trekt hij met gemak als ik dan ook nog samples of effecten toe pas dan vraagt dit om rekenkracht zowel snelle verwerking hiervan...No problemo!!!:thumb:

Ik gebruik een firewire audio card( zelf een 2ports firewire card geinstalleerd) maar ik heb hem ook getest op zijn interne geluidskaart/chip.

Wederom goed te doen. ;)
Op forums heb je altijd mensen die hun mening moeten ventileren op basis van specs..en als het ware gaan steigeren als ze Medion/ Aldi horen.
Maar nog altijd vliegen ze de deur uit prijs/kwaliteit � 679 en een goede service, daarvoor stel ik geen pc van deze orde samen.
Afgunst is vaker wat je leest en hoort.

Ik snap niet wat er mis is met een PC van Medion/Aldi?
waarom ik deze heb gekozen is eigenlijk een noodzaak omdat mijn oude pc het niet meer trok, muziek software en programma's zijn tegen woordig zwaarder en eisen meer ram en cpu power.
tjaa en Geld/budget speelt ook een rol.

Anders had ik wel een dikke Apple van een duizendje of 5> 8 gekocht.
Maar het doet wat het moet doen en dat is wat telt en het zal mij worst wezen als hij het zou begeven shhh happens. Goed dat de Medion kantenservice en garantie dik in orde is.

En ja er zijn ongetwijfeld betere desktops maar voor deze prijs en een intel core i7 processor erin gaat al gauw richting �800 > �900 euro....En de verschillen zijn dan nog niet veel groter.
Dussssssssssssssssssssssss :P:d:):eek::P

Laatst bewerkt:
hardware die er in zit is dat meestal C-merk spul

Onwetende betreffende hetgeen jij onder "c" kwaliteit verstaat, zou ik toch nog maar eens beter de specificaties bestuderen:o

Prijs/kwaliteit is naar mijn bescheiden mening dik in orde.
( en niet te vergeten de voortreffelijke service ):thumb:

Onwetende betreffende hetgeen jij onder "c" kwaliteit verstaat, zou ik toch nog maar eens beter de specificaties bestuderen:o

Prijs/kwaliteit is naar mijn bescheiden mening dik in orde.
( en niet te vergeten de voortreffelijke service ):thumb:

CO-sign!!!!
Of te wel volledig met deze poster eens. C merk spul last me niet lachen.
Sterker nog LMFAO!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan