Medion is gewoon goed!!!
Heb deze in juni aangeschaft, en 't is mijn 2e Aldi pc, de vorige heb ik ook nog maar draait op Win xp en is een kleine 7 jr. oud.
Daarbij was de service binnen de garantie termijn super vervangen van de video kaart en bios update.
Vandaar dat ik geen twijfels had om een 2e Aldi medion desktop aan te schaffen.
De MD8361 is een topper ( vooral in het huis tuin en keuken segment...LOL). ik produceer muziek en game soms maar muziekprogramma's als Propellerheads Record/Reason of Cubase trekt hij met gemak als ik dan ook nog samples of effecten toe pas dan vraagt dit om rekenkracht zowel snelle verwerking hiervan...No problemo!!!:thumb:
Ik gebruik een firewire audio card( zelf een 2ports firewire card geinstalleerd) maar ik heb hem ook getest op zijn interne geluidskaart/chip.
Wederom goed te doen.

Op forums heb je altijd mensen die hun mening moeten ventileren op basis van specs..en als het ware gaan steigeren als ze Medion/ Aldi horen.
Maar nog altijd vliegen ze de deur uit prijs/kwaliteit � 679 en een goede service, daarvoor stel ik geen pc van deze orde samen.
Afgunst is vaker wat je leest en hoort.
Ik snap niet wat er mis is met een PC van Medion/Aldi?
waarom ik deze heb gekozen is eigenlijk een noodzaak omdat mijn oude pc het niet meer trok, muziek software en programma's zijn tegen woordig zwaarder en eisen meer ram en cpu power.
tjaa en Geld/budget speelt ook een rol.
Anders had ik wel een dikke Apple van een duizendje of 5> 8 gekocht.
Maar het doet wat het moet doen en dat is wat telt en het zal mij worst wezen als hij het zou begeven shhh happens. Goed dat de Medion kantenservice en garantie dik in orde is.
En ja er zijn ongetwijfeld betere desktops maar voor deze prijs en een intel core i7 processor erin gaat al gauw richting �800 > �900 euro....En de verschillen zijn dan nog niet veel groter.
Dussssssssssssssssssssssss

:d