Aldi Medion Computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan95

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Beste mensen,

Ik heb op de website van Aldi.nl gezien dat ze een Multimedia desktop aanbieden.
De Multimedia Desktop bij de Aldi.
Het gaat dus om de Medion P7300D.

Is dit systeem een goed systeem? En is het verstandig om te kopen?
Er zit ook nog 3 jaar garantie op!

Meer info over dit systeem!

Ik wil mijn PC gaan gebruiken voor:
Photoshop
Gamen maar niet veel
Internetten
Downloaden via nieuwsgroepen

en natuurlijk overige dingen, branden, msn'e, enz.

Graag jullie mening over dit systeem,

Groeten,
Stefan (13 jaar, dus houd daar rekening mee!)

medion...duits merk.
Service is goed...
bedenk wel dat er vista opzit....niet naderhand zeggen ik wil XP.
voor die prijs een mooie computer.
en na drie jaar kun je weer verder kijken.

Hele mooie PC voor dat geld.
Als je het hebt zou ik het zeker doen :thumb:

Service is inderdaad erg goed bij Medion.

Laatst bewerkt:
Zeker aanbevolen :thumb:
Heb hier zelf 2 medion pc's in huis

En met 4 GB werkgeheugen en 1000 GB harde schijf is dat top ;)

Hou er wel rekening mee dat hij maar maximaal 3.25 GB gebruikt/ondersteunt hè.......

Is wel een mooi PCtje, zeker voor dat geld. Zelf heb ik slechte ervaringen met de helpdesk van Medion, maar dat kan inmiddels wel veranderd zijn. En die 3GB is standaard ondersteund, de 64 bits versie is meegeleverd, die kan je dus zelf installeren en dan kan je de 4GB gebruiken. (32 Bit Versie vooraf geïnstalleerd, 64 Bit versie daarnaast meegeleverd)

Zal ik er vroeg bij moeten zijn i.v.m lange rijen of valt dit wel mee?

Heel erg bedankt, jullie hebben me overtuigd om dit systeempje te kopen.

Ik zou er zorgen dat je er vroeg bij bent, een vriend van mij heeft zijn PC ook van de Aldi vandaan, en die waren uitverkocht toen zij de winkel uitliepen, en ze waren er voordat hij openging. Is trouwens wel vaker zo bij de Aldi. Gewoon zorgen dat je er op tijd bent, misschien is het niet nodig, maar reken er maar op dat het zo weg is.

bij vista word toch alle 4gb gebruikt???

Nee, het ligt eraan of je de 32 of 64 bits versie installeert.
32 bits gebruikt 3,25gb
64 bits gebruikt 6,50gb (of bij dit systeem dus 4 gb)

Beide versies zitten erbij alleen 32 bits is geinstalleerd, ik zou dus eigenlijk de andere moeten installeren!

Kennelijk heb je een bord voor je hoofd (kop). Wat is er nu aangegeven, dat je geen nieuwe topic aanmaakt over een nieuw systeem.
Goed hier gaat een slot op. Geen nieuwe topic over dit onderwerp meer. Ook niet over drie weken, die zal direct gesloten worden.

Wil je verder gaan, dan kun je mij een mail sturen met de link van je topic. We blijven niet aan de gang met nieuwe topic's, om die vervolgens te moeten sluiten of samen te voegen.

Ik heb geen mail van je gezien, sinds je account weer vrij gegeven is. Daarom krijgt deze topic van mij een mooi slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan