ALDI Medion Titanium MD 8800 TV Kaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter gvt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gvt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Ik heb sind kort een PC van de ALDI.
ALDI Medion Titanium MD 8800
Ben er tevreden mee, alleen over de TV kaart niet zo.

Via het programma "powerCINEMA" dit is het programma als de PC loopt waarbij je dan naar TV kunt kijken, krijg ik zo'n 25 van de 30 zenders, alleen TALPA komt niet voor.
Op deze PC zit er nog een aparte zwarte startknop (zonder dat de PC loopt is die alleen te gebruiken. Maar hier krijg ik maar zo'n 9 zenders van de +/- 30 die er beschikbaar zijn.

Ik heb al vanalles geprobeerd maar zonder meer resultaat.

Ik heb dit gemeld bij MEDION, maar hun eerste reactie is dat er geen fijn afstemming is (en gaan aan hun MEDIA opstart deel 9 zenders voorbij) om evt een programma DScaler, ATV2000 of ChrisTV te installeren.

Heeft er ook iemand ervaring met deze PC en om evt dit te installeren?

:o

Het is jammer maar waar.

Zet er een goede TV kaart bij die wel alles ondersteunt en de PC is super.

gvt zei:
Ik heb sind kort een PC van de ALDI.
ALDI Medion Titanium MD 8800
Ben er tevreden mee, alleen over de TV kaart niet zo.

Via het programma "powerCINEMA" dit is het programma als de PC loopt waarbij je dan naar TV kunt kijken, krijg ik zo'n 25 van de 30 zenders, alleen TALPA komt niet voor.
Op deze PC zit er nog een aparte zwarte startknop (zonder dat de PC loopt is die alleen te gebruiken. Maar hier krijg ik maar zo'n 9 zenders van de +/- 30 die er beschikbaar zijn.

Ik heb al vanalles geprobeerd maar zonder meer resultaat.

Ik heb dit gemeld bij MEDION, maar hun eerste reactie is dat er geen fijn afstemming is (en gaan aan hun MEDIA opstart deel 9 zenders voorbij) om evt een programma DScaler, ATV2000 of ChrisTV te installeren.

Heeft er ook iemand ervaring met deze PC en om evt dit te installeren?

:o

Wij hebben ook zo'n pc aangekocht, ook wij zijn er tevreden mee, maar, bij ons zijn er bij die zwarte knop meerdere zenders, wij hebben nl. 23 kanalen op Powercinema, en 23 kanalen op de zwarte knop.
Probeer anders nogmaals de kanalen te scannen.

suc6

Robin

Wij hebben dus ook zo'n pc, wij zijn er zeer tevreden mee, maar om een tv-scherm op de computer aan te sluiten lukt het niet.
Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben of het probleem ook meemaken?

Robin

waar is talpa

ik heb md 8808 en ook power cinema!:shocked:

Md 8800

Ik reageer niet op de vraag maar ik heb een verzoek; per abuis heb ik gegevens van de E schijf van mijn MD 8800 gewist; zou ik (evt. tegen betaling) aan een kopietje van het bestand op de E schijf van u kunnen komen zodat ik met mijn applicatie CD weer de kooptoestand kan herstellen?
Bij voorbaat mijn dank voor uw reactie
Groet ireneus6@hotmail.com tel 015-2145049

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan