Aldi pc nu al BTX gevloerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

@temptation

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Berichten
3.294
Hallo ieder,

Ik zit net wat te surfen, en spot op supermarktpc dat de koelingsgaten van de ALDI pc an de rechterzijde v.d. kast zitten.

Zullen ze al BTX zijn gegaan denken jullie?
*krapt hoofd*
 
Laatst bewerkt:
Zou best kunnen ja. Ik snap alleen niet waarom ze die lelijke kasten blijven gebruiken. :rolleyes:
 
:D velen vinden het een lelijke kast.

Maar ik denk dat de meeste kopers de meerwaarde van een leuke behuizing niet zo nauw nemen, de boel direct overzetten of de kast uit het zicht plaatsen. Want ze worden nogtans met grote aantallen verkocht...
 
Geplaatst door @temptation
:D velen vinden het een lelijke kast.

Maar ik denk dat de meeste kopers de meerwaarde van een leuke behuizing niet zo nauw nemen, of de boel direct overzetten. Want ze worden nogtans met grote aantallen verkocht...

Als ze de boel willen overzetten, moeten ze wel een BTX-behuizing kopen, anders kan het niet eens.
 
Er zijn nog niet veel BTX kasten toch? Ik ken er maar 1: coolermaster stacker.

Wel vreemd dat ze het er niet even bijzetten dat het om een BTX pc gaat, zou ik best interessant vinden bij aankoop van een computer :confused:
 
BTX= Balanced Technology Extended

Is een nieuwe door INTEL gepromote standaard als vervanger van het huidige ATX model.

BTX heeft een andere indeling v.d. hardware in de kast dan ATX, waarbij het doel is de warmteafvoer door luchtverplaatsing zo min mogelijk te beperken.

o.a. het moederbord komt dan aan de andere kant van de kast te zitten.

extra info
 
Probeer om op extra info te komen, maar krijg de melding dat de pagina niet kan worden weergegeven.

Kan dat?
Of is er met mijn instellingen iets niet in orde?

Sorry. Heb na het plaatsen van dit bericht nog eens geprobeerd en nu lukt het wel.

Het gekke is dat ik het de laatste tijd wel vaker heb dat dit gebeurd. En dat ik echt wel een keer of 3 moet proberen om een op een pagina te komen voordat het lukt.
 
Laatst bewerkt:
Best kan van natuurlijk, ze maken gebruik van een intel gebaseerd bord met ook PCI-E, dus waarom niet.
 
Ben eruit, is gewoon mATX. Op aldi.com kun je de aan achterzijde het moederbord aan de linkerkant zien zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan