Aldi Pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo koeten

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Ik wil een ALDI PC kopen met daarin (volgens opgave) het MSI MoBo MS-7091 V1.0.
Ik kan daar echter nergens info over vinden, ook niet op de MSI site zelf.

Wat ik graag weten wil is of er samen met een SATA schijf ook een "gewone" schijf in kan draaien zodat ik m'n huidige data eenvoudig kan overzetten.
theo

je kan je oude schijf erin steken er is nog plaats voor een extra ide kabel op het moederbord.
Je zal ook geen info over dat moederbord vinden op de msi site het is een basis msi mobo maar er zijn enkele aanpassingen aan gebeurt door medion overbodige dingen weggelaten en extra's toegevoegd.
MS-7091 dit moederbord heb ik ook, is het toevallig een md 8383 die je wil gaan overkopen dan zou ik eerst een vragen wat hij met de processorkoeling heeft gedaan want de standaard koeling zijn geluid bij belasting is onuitstaanbaar.
Als het een md8386 is zou ik hem gerust kopen hier is namelijk het probleem opgelost.

Die gewone schijf kan je even aansluiten op de cd-rom kabel.

Wanner heeft aldi weer een aanbieding.

Marcel Dekkers zei:
GEEN ALDI **** KOPEN

medion is slect

Wat is dit nu weer voor een nietszeggende kreet.:confused:

Je moet dan wel even duidelijk uitleggen wat en waarom deze pc's "slect" ( is dat nu koeterwaals:D ) zijn, er worden normale onderdelen gebruikt die je zelf ook zou kunnen aanschaffen, alleen bij die configuraties kun je vraagtekens zetten, maar dat is om zoveel mogelijk erin te proppen met een zo laag mogelijk budget.

Ik noem zo'n kreet dan ook, stereospirisme, gelu l in de ruimte.

Ik heb hier ook zo'n aldi pc staan. Ik ben er tevreden van.
Je krijgt er drie jaar garantie op dus ik ben drie jaar zeker dat ik een werkende computer heb.
Zelfs op dit moment 1.5 jaar na mijn aankoop is het nog steeds moeilijk om een verglijkbare pc voor een bedrag van 1079 euro samen te stellen.
Je gaat liggen zagen over de kwaliteit van de onderdelen
de grafische kaart heeft een nvidia chip alleen is deze wat aangepast door nvidia zodat bv HP en andere computermerken niet kunnen komen zagen dat zei die producten niet zo goedkoop krijgen.
Het moederbord is msi alweer wat aangepast maarja.
de processor is honderd percent puur intel.
cd schrijver puur pioneer.
harde schijf is een honderd percent western digital is toch een van de beste merken veel beter dan maxtor in elk geval

Het enige waar je echt over kunt zagen is de kast deze is idd rommel, maar er gaan toch niet enorm veel pc's kapot hierdoor in de eerste drie jaar want anders zou medion al lang iets anders hebben.

ik heb een pc bij de aldi gekocht (2 jaar geleden)
stondt op het blaatje dat er een lan aansluiting op zat DUS NIET
er zou een nvidia geforce 3 inzetten DUS NIET gefoce 2
er zou 256 mb ram in zitten DUS NIET 128

dat vindt ik dus zeer slecht van de aldi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

daarom die kreet

Marcel Dekkers zei:
ik heb een pc bij de aldi gekocht (2 jaar geleden)
stondt op het blaatje dat er een lan aansluiting op zat DUS NIET
er zou een nvidia geforce 3 inzetten DUS NIET gefoce 2
er zou 256 mb ram in zitten DUS NIET 128

dat vindt ik dus zeer slecht van de aldi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

daarom die kreet

Stel dat het zo zijn zijn, dan moet je dat hier niet gaan roepen, maar er toen gelijk mee naar de consumentenbond, reclamecode commissie en dergelijke moeten gaan en niet na twee jaar beginnen dat een ALDI pc slecht is. Overigens heb ik ALDI nog nooit kunnen betrappen op foutieve informatie over hun pc's :rolleyes:

waarschijnlijk gaat hier gewoon om een oud model van de vorige aanbieding die nog niet verkocht was. En daarbij je kan alles terugbrengen bij aldi tot een maand na aankoop zonder opgave reden en je krijgt je geld terug dus die kreet is werkelijk onnodig.

maestro12 zei:
Stel dat het zo zijn zijn, dan moet je dat hier niet gaan roepen, maar er toen gelijk mee naar de consumentenbond, reclamecode commissie en dergelijke moeten gaan en niet na twee jaar beginnen dat een ALDI pc slecht is. Overigens heb ik ALDI nog nooit kunnen betrappen op foutieve informatie over hun pc's :rolleyes:

ik ook niet, maar nu ben ik niet neutraal natuurlijk, maar er is ook een servicedienst, evt kun je contact opnemen met de winkel, die verwijzen je altijd door, er wordt altijd voor een goede oplossing gezorgd, en probeer dat maar eens bij een andere computers verkopende winkels

waar heb je de datum + prijs gevonden. want bij aldi.nl aldi.be zie ik nog niets.

klopt moet je ff naar een aldi gaan, daar liggen de folders al in de winkel, poster komt morgen te hangen, en internet komt denk ik vrijdag/zaterdag.

het is de md 8808
3.o ghz
1024 intern
hd 250 gb
nvidia 6700xl
sony dvd brander 16 keer, Dual Layer

enz enz enz enz

lijkt me op het eerste zicht geen verbetering tov vorige keer.
graka zelfde, cpu ongeveer dezelfde, hoeveelheid ram hetzelfde.
Maar er kan altijd nog een knap extratje bijzitten en hij kost nu maar 999 inplaats van 1099 zekers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan