Aldi Pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prijs kwaliteit is zoals altijd prima !!
Medion maakt gewoon prima PC's en dat blijkt ook wel wat men geeft er 36 maanden volledige garantie op !
Meerdere PC's daar gekocht voor mijn omgeving en nooit problemen.....
Overigens is er niets mis met de CPU hoor !! Wat wil je voor dat geld !!

1 HEEL groot minpunt vind ik ( maar ik hoop dat het nu eens niet het geval is!): de wijze waarop de harde schijf is ingedeeld!!!!

En ze hebben er meest maar 10 per winkel,dus je moet er om 8 uur staan wil je er 1 hebben...

Sorry kan het niet laten:

Maar even objectief:
Ik zou de pc niet kopen. Harde schijf is slecht en medion is slechte service.. (ervaring)
Voor een pc om te internet en textverwerking is dit goed..

gr,
Maxim

Laatst bewerkt door een moderator:
HDD slecht? Verklaar je nader?

Verder is jou mening over de service gelukkig persoonlijk. Ik heb inmiddels tientallen van deze PC's in mijn kring en als er al wat is is de service van Medion uitstekend en snel. Noem ook eens een fabrikant die 36 maanden volledige garantie geeft !!

Bedankt voor jullie antwoorden,

FF terug naar Maxim, je zegt dat er een slechte schijf in zit ? maar ik zie in de specs niet welke harde schijf erin zit alleen de gb?
36 maanden garantie is toch wel om iets voor te zeggen ? zelfs Apple wil alleen maar voor 1 jaar gaan.

Deze computer is voor algemeen gebruik op internet en wat lichtere spelletjes en is ook niet voor mezelf maar een orientatie voor iemand anders.

gr.Marcel

Om het nog mooier te maken ..

Geldt de garantie van 36maanden ook in Belgie wanneer de pc in Nederland gekocht is ?
Het gekke is over de link van Ronnie is nl: ik moet orienteren voor iemand in Belgie.

Ik kan bij de plaatselijke comp boer iets kopen of toch voor de aldi gaan , zouden ze dan toch in Belgie het ophalen of repareren wanneer een Medion in Nederland is gekocht ?

gr. Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan