Aldi scanner geheugenprobleem driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

ffgeenzin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jun 2005
Ik heb een nieuwe Medion scanner 3200 gekocht en geistalleerd. dat ging prima. Maar de scanner geeft steeds een probleem aan "not enough memori for the driver" Piepkleine scans lukken wel maar iets grotere geven steeds dezelfde problemen.
Ik heb de helpdesk van Medion al een paar keer gebeld maar we komen er niet uit. De scanner is ook al een keer vervangen met hetzelfde resultaat.
Ik heb een snelle PC met XP en 512 geheugen en genoeg ruimte op de harde schijven. De drivers en bios zijn geupdate zonder resultaat. Een seriele scanner werkt probleemloos. Deze heb eerst gedeinstalleerd om de nieuwe usbscanner goed te installeren.

Er schijnt nog iets anders op dezelfde geheugenplaats te werken, anders snap ik het ook niet. Wat weet ik niet, wie weet raad?:rolleyes:

Ik heb zowel de USBpoorten aan de voorzijde en aan de achterzijde geprobeerd.

Ik had een seriele Canonscanner die werkte prima, deze wilde ik vervangen door deze USBscanner. Omdat ik ook een printer op dezelfde poort had aangesloten.

Ik heb eerst deze scanner gedeinstalleerd en daarna de Medionscanner geinstalleerd, die meteen het geheugenprobleem meldde. Na een aantal pogingen om dit op te lossen heb ik de oude scanner weer geinstalleerd om te kijken of die nu ook problemen zou geven. (ondertussen werd de nieuwe scanner omgeruild) Maar bij het aansluiten van de nieuwe scanner kreeg ik weer dezelfde melding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan