Aldoor mislukken van updates van Win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanFilarski

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2014
Hallo Allemaal,

Hoe kan het dat aldoor updates van Win7 mislukken, nu zo maar weer 7 stuks achter elkaar.

Ik heb Microsofts Fixit geprobeerd de boel te herstellen, maar dat geeft niet in alle gevallen uitkomst

en zeker niet als er zoveel bestanden mislukken. (gezien in: Geschiedenis van Uodates weergeven)

Wat kan ik er aan doen? Mijn bedoeling is om straks Win10 erover te installeren.

Maar ik had begrepen dat dan eerst alle updates geinstalleerd moeten zijn.

Wie weet raad?

MVG
Jan Filarski

Wil je de volgende opdrachten uitvoeren?

1.Download en installeer
conemu.png
ConEmu Preview Installer
Rechtsklik ConEmu → Als administrator uitvoeren
(gebruik i.p.v. typen kopiëren en plakken voor het gemak en de zekerheid)
Typ: find /i "error" %windir%\SoftwareDistribution\ReportingEvents.log > "%UserProfile%\Desktop\update.log" & notepad "%UserProfile%\Desktop\update.log"

2. Download WinUpdateFix.
Dubbelkik winupdatefix_1.3.exe om de tool te starten.

Klik op Créer un rapport de diagnostic & post het log.

3. Open
conemu.png
ConEmu Preview Installer
Rechtsklik ConEmu → Als administrator uitvoeren
(gebruik i.p.v. typen kopiëren en plakken voor het gemak en de zekerheid)
Typ: findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" & notepad "%UserProfile%\desktop\sfcdetails.txt"

Laatst bewerkt:
Hallo dorado,
Ik vind deze reactie erg lief van je, maar het probleem heeft zich al opgelost. Ik heb die tussenstap om eerst Win7 te installeren overgeslagen. Ik heb n.l. meteen Win10 op een schone schijf geinstalleerd. Ik denk dat Microsoft niet zo veel aandacht meer schenkt aan de afwerking van Win7. Een vriend van me had ook al installatie/ download/ installatie problemen met Win7 .
Nu draait mijn computer op Win10 als een tierelier.
MVG
Jan Filarski

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan