aleen buraublad op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

barrry

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2002
hoi ik heb de radeon9600 en ik draai op xp ik heb een svideokabeltje gehaald om dat ik een dvd via mijn computer op tv wil kijken het enigste wat ik zie op mijn tv is mijn buruablad zonder pictogramen helemaal kaal wat moet ik doen

Hoi,

Waarschijnlijk kijk je naar de extended desktop.. Als je een programma op je pc opstart en dan deze verschuift naar de rechter kant dus eigenlijk bijna helemaal uit beeld zie je hem dan ook op de tv.

Groetjes, Dj Viper

re

inderdaad ik heb hem alleen helemaal naar links geduwt alleen zo ver dat ik hem niet meer kon trug kon trekken dus heb ik hem in taakbeheer uitgeschakeld
moet ik wat in mijn instelingen veranderen want ik neem aan dat ik het alemaal niet helemaal goed heb staan

Hoi,

Kan zo effe niet op je computer kijken wat voor mogelijkheden jij zoal hebt... Dus doe ik een gokje...

Als je ook de optie hebt voor Display mode, dan zou ik deze op clone zetten, dan zou je twee dezelfde beelden moeten krijgen...

Groetjes, Dj Viper

ik ging ook een film kijken, op de tv, het gewoon naar rechts schuiven

barrry

hoi ik ga eens zoeken en proberen je hoor het nog wel ene het beeld naar de andere schuiven was me al gelukt maar niet de oplosing volgens mij ik wil het eigelijk gewoon goed hebben en ik vind het ook leerzaam om de oplosing te vinden
je hoort nog wel

barrry

ik heb lopen zoeken en heb het tabblad gevonden maar ik kan niks aanvinken
hij meld mij :
deze overlaping zijn alleen beschikbaar met 2 controlers en niet in confugiratie met 1ebeeldscherm of een uitgebreid bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan