Hallo,
Ik zoek al geruime tijd een oplossing om in een tabel een macro toe te passen die bepaalde kolommen gaat sorteren als er nieuwe moesten bijkomen.
Ook moeten bepaalde kolommen blijven staan -
Zoals file in bijlage, dienen kolom B C D E altijd te blijven staan.
Kolommen F tot mogelijks bvb BA (liefst zo dynamisch mogelijk) zouden adhv een macro dus moeten sorteren op basis van column header, als ze deel uit maken van de tabel (Range?)
Excel voorbeeld in bijlage, ik hoop dat ik hierbij alles zo goed mogelijk heb kunnen uitleggen.
Bij vragen shoot.
Ik zoek al geruime tijd een oplossing om in een tabel een macro toe te passen die bepaalde kolommen gaat sorteren als er nieuwe moesten bijkomen.
Ook moeten bepaalde kolommen blijven staan -
Zoals file in bijlage, dienen kolom B C D E altijd te blijven staan.
Kolommen F tot mogelijks bvb BA (liefst zo dynamisch mogelijk) zouden adhv een macro dus moeten sorteren op basis van column header, als ze deel uit maken van de tabel (Range?)
Excel voorbeeld in bijlage, ik hoop dat ik hierbij alles zo goed mogelijk heb kunnen uitleggen.
Bij vragen shoot.