Algemen laptop problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanm

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2001
Ik heb een Acer travelmate 4100. En heb wat last van wat probleempjes.

Ten eerste.. iedereen die acer laptop heeft weet dat hij altijd opstart met z'n mooi ACER scherm.. hier blijft hij bij mij soms wel tussen de 1 a 3 minuten in hangen. Ik weet dat hij nu de hardware laad etc.. Maar ik weet niet waarom hij zo lang blijft hangen.. iemand suggesties?

Ten tweede: Het lijkt alsof mijn geheugen snel vol loopt.. soms duurd het eventjes voordat hij reageert op mijn handelingen! Hij loopt niet vast! Een virus lijkt het me ook niet. heb altijd een virus scanner erop staan die niks aan geeft. Na hem opnieuw te hebben geinstalleerd vertoond hij snel weer dit probleem!

Er zit een intel Mobile centrino 1,6Ghz in met 1,25gb geheuegn ddr2!
Heb hier laatst 1 gb bij gestopt.. kan het zo zijn dat het oude geheugen conflicteert met het nieuwe geheugen?

misschien dat iemand iets weet, alvast ebdankt:thumb:

type geheugen

Transcend 1GB MEMORY MODULE STD 200P DDR2 5 SO-DIMM (128Mx64)

Ik had het bevestingsmailtje nog.. dit is het geheugen.. Er zit nog een 256 mb geheugen in standaard van acer.. Wil je daar nog iets over weten?

gr

andere geheugen

Hynix 265mb 1Rx16 PC2-3200S-333-12

hetr andere geheugen

is aan de specs niet veel te zien. draait je laptop wel goed als je er maar 1 reepje in hebt zitten?

ik draai hem nu dus op 1 blokje.. die van 1 gb. natuurlijk.. werkt volgens mij beter.. Het gevoel dat me geheugen vol loopt is weg! Hij blijft ook niet hangen in de bios. Dat acer scherm! Maar dat had hij wel vaker niet en dan was het de volgende dag weer raak:rolleyes: Maar ik heb goeie hoop eerlijk gezegd.. alvasy bedankt..

DUS:
Hynix 265mb 1Rx16 PC2-3200S-333-12 +
Transcend 1GB MEMORY MODULE STD 200P DDR2 5 SO-DIMM

is GEEN goede combinatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan