Algemene AutoCorrectielijst is niet beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

janmaas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Telkens als ik een bestaand document open dat in een vreemde taal (Engels, Frans, Duits etc.) is opgesteld, verschijnt telkens het volgende bericht:"De Algemene AutoCorrectielijst van Engels (Gr.Br.) is niet beschikbaar. Deze functie is momenteel niet geinstalleerd. Wilt U de functie nu installeren?"

Aangezien ik dit erg storend vind, stel ik de vraag: hoe kan ik dit bericht voor eens en altijd
onderdrukken.

Telkens als ik een bestaand document open dat in een vreemde taal (Engels, Frans, Duits etc.) is opgesteld, verschijnt telkens het volgende bericht:"De Algemene AutoCorrectielijst van Engels (Gr.Br.) is niet beschikbaar. Deze functie is momenteel niet geinstalleerd. Wilt U de functie nu installeren?"

Aangezien ik dit erg storend vind, stel ik de vraag: hoe kan ik dit bericht voor eens en altijd
onderdrukken.

Ehh ..... door het installeren van de betreffende functie te bevestigen lijkt me ..... :rolleyes:

De reactie van Teun van Veelen is een logische.

natuurlijk is dat je eerste reactie om tot installatie over te gaan, maar dat kan alleen als je hiervoor de betreffende installatie cd-rom hebt en die hoef ik ook niet. Het gaat mij alleen maar om het feit dat elke keer dat vervelende bericht verschijnt als ik in een bestaand document (bijv. engelstalig) ga beginnen en dan niet direct in de gaten heb dat dit bericht verschenen is. Je geeft bij de aanraking van een willekeurige toets automatisch opdracht tot installatie en dat is storend.

Dus is mijn probleem nog niet verholpen.

gr.,

Jan Maas

Je kunt ook de autocorrectiefunktie uitschakelen.

Ik had ongeveer hetzelfde probleem en ik hoop dat mijn oplossing ook die van jou zal zijn.

Configuratiescherm -> Landinstellingen -> tab Talen -> Details -> Toevoegen -> Nederlands (toetsenbord indeling maakt niet zoveel uit, ik heb Verenigde Staten (internationaal) gedaan) -> Alle andere verwijderen (bijvoorbeeld Engels).

Als het goed is geeft die nu niet meer die foutmelding aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan