algemene informatie mac gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

waterkonijn

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Ik wil best een mac aanschaffen, zo'n 2e hands van marktplaats, bijvoorbeeld de DV G3.

Gewoon om eens kennis te maken met een mac voor een gering bedrag, om een oud spel uit de schoenendoos te halen, enz. Maar er is een wereld van verschil tussen windows en mac/apple.

Wat ik eigenlijk zoek is een leuke site die wat zegt over de mac/apple. Het lieftst "leesvoer" en in mindere mate een technisch forum om specifieke vragen te stellen. Gewoon iets waar ik tijdens het lezen al wat wijzer word van de verschillen tussen bijv. OS 9.2.2. en 10.3, om maar eens wat te noemen.

Als ik google met 'mac forum" krijg ik al 2.200.000 meldingen, in het Nederlands. Kost een beetje veel tijd om deze allemaal af te lopen.
De vraag is dus: wie weet een leuke site voor algemene informatie, die echter verder gaat dan een verkooppraatje. Het adres is voldoende, verder gaat mijn vraag niet.

op voorhand bedankt voor een reactie

Misschien moet je ook niet alleen zoeken op "mac" en "forum", maar ook nog op "switch".;)

MacOSX is een heel groot forum met o.a. een apart deel voor de switchers. Daar worden herhaaldelijk weer de vragen gesteld over de verschillen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan