algemene vraag javascripts

Status
Niet open voor verdere reacties.

deniz1982

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2002
Hallo,

Ik heb op verschillende sites allemaal mooie scripts gevonden voor het maken van een formulier op mijn website.

Mijn vraag is echter, is dit wel te zien op iedere computer. Ik heb namelijk gehoord dat sommige javascripts op sommige computers wel en op sommige niet te zien zijn.
Een beetje net als bij Flash, als je nog geen plug-in hebt.

Weet iemand hier wat over, en geldt dit ook voor formulieren of zijn formulieren van javascript universeel.

Wie kan mij meer verduidelijking geven.

Alvast bedankt,

Dy

Verschillende computer draaien verschillende Versie's JS. Dus het enige dat werkt is hopen dat iedereen de juiste versie heeft. Als je het oudst mogelijke JS gebruikt dan heb je meer kans. Een andere oplossing is erbij te zetten welke versie je moet hebben. Miscchien is ook nog een script te vinden dat detecteerd welke versie iemand draait en met die informatie aan de user gaat vragen of ie wil updaten.

Dus, dit betekent dat er een kans bestaat dat een javascript formulier niet kan werken.

Is er dan wellicht een andere programmeertaal die wel per definitie overal werkt waarmee ik formulieren kan maken.

Dat zou je aan iemand anders moeten vragen. K weet er nix vanaf :rolleyes:

Geplaatst door deniz1982
Dus, dit betekent dat er een kans bestaat dat een javascript formulier niet kan werken.

Is er dan wellicht een andere programmeertaal die wel per definitie overal werkt waarmee ik formulieren kan maken.

Dan zal je een server-side programmeer taal moeten gebruiken. Bv. PHP of ASP.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan