Algemene vraag over CSS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skipito

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2009
Beste,

Voorbeeld:
Ik heb een website met 2 pagina's die niet op elkaar lijken qua stijl. Deze zitten in 1 stylesheet:

(Zoals dit maar in het echt veel langer)

Code:
#Table_01 {
	position:relative;
	left:0px;
	top:0px;
	width:756px;
	height:700px;
	margin: 0 auto;
	clear: left;
	border: thin solid #000000;
}

#index-01_ {
	position:absolute;
	height:122px;
}

#index-02_ {
	top:122px;
	height:49px;
	z-index: 3000;

}

#index-03_ {
	top:171px;
	height:29px;
	background-image:url(images/index_03.jpg)

}

#informatie-01_ {
	height:122px;
}

#informatie-02_ {
	top:122px;
	height:49px;
	z-index: 3000;
}

#informatie-03_ {
	top:171px;
	height:29px;
}

Index is hier de hoofdpagina/beginpagina. Daarin zit een ''link'' naar deze stylesheet. Informatie, is de informatiepagina. Daarin zit ook een link naar de stylesheet.

Nou vroeg ik me dus eigenlijk af, dat wanneer de bezoeker op je site komt, de stylesheet geladen moet worden.
Moet de bezoeker nu als hij naar een andere pagina gaat, OPNIEUW, dezelfde stylesheet 'downloaden', dus laten laden?

Ook vroeg ik me af, de bezoeker hoeft toch niet ALLE afbeeldingen die in de stylesheet staan in een keer te laden?? Toch?? Alleen degene die op een html pagina staan??

MVG,

Laatst bewerkt:
Moet de bezoeker nu als hij naar een andere pagina gaat, OPNIEUW, dezelfde stylesheet 'downloaden', dus laten laden?
Dat hangt van de browser en de instellingen van de gebruiker af, maar in principe is het niet nodig.

Ook vroeg ik me af, de bezoeker hoeft toch niet ALLE afbeeldingen die in de stylesheet staan in een keer te laden?? Toch?? Alleen degene die op een html pagina staan??
Klopt, de browser gaat gen afbeeldingen downloaden die op een totaal andere pagina thuishoren.

Dat hangt van de browser en de instellingen van de gebruiker af, maar in principe is het niet nodig.

Klopt, de browser gaat gen afbeeldingen downloaden die op een totaal andere pagina thuishoren.

Bedankt voor je antwoord! Ik weet nu genoeg. :) :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan