Algemene Vraag: school en dit forum?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevenvz

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2011
Hallo HelpMij,

Dit is gewoon een algemene vraag want ik ga volgend jaar naar het Grafisch Lyceum en dan ga ik de opleiding: Media Developer doen. Nu vroeg ik mij af of als ik dan een bugg heb in me code en het is voor school of jullie me wel zouden helpen. Want ik weet iedereen stimuleert het: Maak je eigen huiswerk! Maar als ik toch een bugg heb of ik snap iets niet of ik dan wel gewoon hulp kan vragen hier?

Bedankt!

Met vriendelijke groet,
Keven

Je zegt dat je niet wordt geholpen als je zegt dat het om huiswerk gaat, waarom zou je het dan melden.
Tuurlijk ooit op een dag moet je weten hoe google werlt want (bijna) elk probleem is wel opgelost. Maar anders kan je het altijd vragen...

Hulp vragen aan een docent, een andere leerling, of aan Helpmij is hetzelfde lijkt mij :D
Is het de Media opleiding in Amsterdam? Daar heb ik ioemand geholpen om een website in een cms te maken. Dat is daar een onderdeel van de opleiding.

Laatst bewerkt:
Helemaal met Mod eens.
kevenvz gaf aan dat hij in zijn code (zijn huiswerk) mogelijk een bug heeft zitten die hij niet kan vinden. Ik weet zelf dat je soms uren over het kleinste bugje heen kan kijken. in zo'n situatie -als kevenvz de code laat zien- dan kunnen we hem toch helpen, of niet?

:d :d Amerika heeft ooit eens een observatie raket naar Mars gestuurd die nooit zijn doel heeft bereikt omdat in Fortram (nu praat ik over lang geleden) een komma met een punt was verwisseld.

Volgens mij is het zo, dat als je laat zien wat je hebt gedaan en duidelijk uitlegt waar het probleem in zit, je gewoon je vraag kan posten.
En dan streef ik er als antwoorder naar om niet direct de oplossing te geven, maar door middel van 'hints' de TS zélf de oplossing te laten vinden.

Wat JoZi aangeeft klopt helemaal. Als je dat in gedachten houdt, kun je gerust een huiswerk vraag plaatsen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan