henryy
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 jul 2003
- Berichten
- 518
Mijn vriendin en ik hebben pas Standaard surfen bij Het Net opgezegd omdat we ADSL hebben, ook van Hetnet. Nu stond dat standaard surfen op een aparte rekening en nu is ook het email adres dat daarbij hoorde geblokkeerd.
Wat kan ik nu doen? Een alias instellen op mijn vaste emailadres? Kan dat weer hetzelfde zijn? En kan ik dan die email weer bereiken? Ik heb dus dezelfde provider!
(Ik heb een bijbehorend probleempje, dat ik mijn bestaande alias niet kan vinden via opties o.i.d. Hoe moet dat, aub?)
Wat kan ik nu doen? Een alias instellen op mijn vaste emailadres? Kan dat weer hetzelfde zijn? En kan ik dan die email weer bereiken? Ik heb dus dezelfde provider!
(Ik heb een bijbehorend probleempje, dat ik mijn bestaande alias niet kan vinden via opties o.i.d. Hoe moet dat, aub?)