Alice of Telfort

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukejan

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Berichten
123
Na heel veel problemen met Tele2 ben ik per 1 september eindelijk verlost van deze provider. Ik kan dus nu over naar een andere en wil internet en bellen rond de EUR 30,-.
Mijn oog is gevallen op Alice en Telfort. Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van deze twee. Alvast hartelijk dank voor uww reactie :thumb:
 
Mijn ervaring met alice is niet zo goed, ik heb een 20Mbit abbo en kwam eerst niet boven de 3 Mbit uit. Dus na 200 keer gebeld te hebben naar allice (hele slechte klantenservice) werd er iemand langs gestuurd die een kabeltje wat los zat weer gefixed had. Nu werkt alles gewoon goed, alleen de snelheid is nog steeds laag... komt niet boven de 8mbit uit en woon ~1500 meter van de centrale.
Aan de andere kant hoor ik ook soms hele goede berichten van mensen over allice, dus het is verschillend per persoon. Ik bijvoorbeeld heb hele goede ervaringen met Tele2, haalde daar makkelijk 20mbit, en daar hoor ik ook hele slechte verhalen over.
 
Alice en Telfort zijn beide prijsvechters.Internet is op zich vrij stabiel,Telefonie kan wel eens te wensen over laten,maar goed voor 29,95 p mnd ?!
 
Online.nl is uiteindelijk duurder, na de goedkope periode ga je meer betalen. Ik twijfel tussen Telfort en Alice. Waarom? Alice goedkoopst, maar geen ervaring mee. Telfort is KPN dus zal wel goed zijn maar kost totaal EUR 25,- om lid te worden. Kosten zijn EUR 15,- verzendkosten en EUR 10,- voor nummerbehoud. Deze kosten berekent Alice niet. Ik heb een klein budget, vandaar deze afwegingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan