Ik zit nu al een maand met problemen met alice provider , heb 3 weken zonder internet gezeten en de telefoon doet het al een maand niet. Modum was stuk na 2 mislukte opsturingen van Alice uit ( verkeerde modum) doet nog steeds mijn telefoon het niet .
Ik heb Alice 2 aangetekende brieven gestuurd ben bij het juridisch loket geweest en weet eigenlijk niet wat ik hier nog mee aan moet. Heb ook nog 7 keer met dat 0900 nummer van alice gebeld oplossing is er nog steeds niet , verder reageren ze niet op klachten via het klachten forumlier.
Ik ben al bezig met een andere provider maar zit ik dan met dubbele kosten? Mijn contract loopt namelijk nog een maand of 3/5. Wie weet dat?
alvast bedankt.
Ik heb Alice 2 aangetekende brieven gestuurd ben bij het juridisch loket geweest en weet eigenlijk niet wat ik hier nog mee aan moet. Heb ook nog 7 keer met dat 0900 nummer van alice gebeld oplossing is er nog steeds niet , verder reageren ze niet op klachten via het klachten forumlier.
Ik ben al bezig met een andere provider maar zit ik dan met dubbele kosten? Mijn contract loopt namelijk nog een maand of 3/5. Wie weet dat?
alvast bedankt.