Alice provider heeft lak aan de klanten geeft geen reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

toytoy

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2010
Ik zit nu al een maand met problemen met alice provider , heb 3 weken zonder internet gezeten en de telefoon doet het al een maand niet. Modum was stuk na 2 mislukte opsturingen van Alice uit ( verkeerde modum) doet nog steeds mijn telefoon het niet .

Ik heb Alice 2 aangetekende brieven gestuurd ben bij het juridisch loket geweest en weet eigenlijk niet wat ik hier nog mee aan moet. Heb ook nog 7 keer met dat 0900 nummer van alice gebeld oplossing is er nog steeds niet , verder reageren ze niet op klachten via het klachten forumlier.

Ik ben al bezig met een andere provider maar zit ik dan met dubbele kosten? Mijn contract loopt namelijk nog een maand of 3/5. Wie weet dat?

alvast bedankt.

dank je wel mrHenkie , ik had al een melding bij de ConsuWijzer gemaakt en die zouden een melding bij de opta doen voor de rest weet ik niet of ik mag ontbinden wegens wanprestatie, want ik heb niet de diensten waar ik voor betaal.

vervelende bij Alice is ze geven nergens een reactie op , heb mijn rekening al voor hun geblokkeerd bij de bank, maar alsnog heb ik daar mijn telefoon niet mee aan de praat.

Er stond op die site ook dat ook al krijg je niet wat je wilt nog steeds 'moet' betalen. Maar ik hoop voor je dat ze er bij de opta mee bezig zijn, misschien kan je ook vragen aan consuwijzer wat ze hebben gedaan.

dank je wel ik zal ze nog eens mailen want heb alleen mobiel prepaid ben je gauw door heen.

mail is al naar de consuWijzer hoop dat het dit keer sneller gaat , want ik ben al met een andere provider bezig, is het zo bij overstappen dat je dan ook opzegkosten krijgt?

ik baal zo van dat alice.

dank je mr. Henkie

okee sorry dat ik zo laat reageer zit al 6 weken zonder internet en telefoon , ben vandaag bij alice weg, dat flutbedrijf levert niks en kan niet leveren, ik wacht nog op mijn andere provider ben benieuwd want dat flut alice wou dat ik oktober nog betaal maar dat doe ik niet want ze hebben 6 weken niks geleverd, ben al met het juridichs loket in overleg geweest , als ze er werk van maken is dat prima, ik win toch

Deze is opgelost ben er weg en heb een andere provider, bedankt voor de hulp.

Welke provider? Zeker weten beter dan dat ***Alice.

Een echte provider is iemand die om zijn klanten geeft. Alice dus niet.

Kpn is het geworden die had ik hiervoor ook al nooit problemen mee gehad dus ben er weer terug , al die goedkope vertrouw ik niet meer, beter iets duurder en wel internet en telefoon .

Moet zeggen ze zijn netjes, bellen als er iets is dus bedankt allemaal voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan