Alienware Aurora Desktop

• Onderwerp starter Onderwerp starter jun
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja gaaf zijn die kasten hé? maar zijn echt overpriced dan krijg je voor 900 euro een i3 systeempje.... Ik kan wel wat voor je samenstellen ;)

Wat vind je hier van?
EDIT:

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...365036]=1&product[301852]=1&product[248867]=1

Nog even een DVD brander erbij geplaatst maar dan komt het wel over je budget heen : http://azerty.nl/winkelmandje/winke...301852]=1&product[248867]=1&product[242662]=1

En kan je het zelf in elkaar zetten? Is niet heel moeilijk er zijn ook heel veel filmpjes op youtube hoe dat moet ;) als je het echt niet wil kan ik nog veranderen en assemblage erbij zetten.

Alienware Standaard voor 900 euro (kaal niks er op en er aan)
PROCESSOR Intel® Core™ i3 540 Dual Core 3.06GHz (4MB Cache)
OPERATING SYSTEM Genuine Windows® 7 Home Premium, 64bit, English
MEMORY 3GB DDR3 at 1333MHz
VIDEO CARD ATI Radeon™ HD 5670, 1GB GDDR
HARD DRIVE 500GB - SATA-II, 3Gb/s, 7,200RPM, 16MB Cache HDD
SOUND CARD Integrated 7.1 Channel Audio edit
OPTICAL DRIVE 24X CD/DVD burner (DVD+/-RW) w/double layer write capability

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie :). Maar ik ben toch maar van plan om een Packard Bell Imedia S3800 te kopen ;) Aangezien die ook wel de nieuwste games aankan enz. Mijn pa heeft 'm nu ook en ik heb er GTA 4 op geprobeerd en dat werkt goed dus :D

Imedia S3800 zegt me niks hoor en google ook niet? Kan je de specs geven.

Ik denk niet dat er ook maar 1 PC is die deze kan verslaan voor €904 !!! naja heel misschien 1 :)

Laatst bewerkt:
Ik kan 'm niet online vinden :p Maar hij kan de nieuwste games aan dus ;).

Aan welke pc dacht jij dan? :rolleyes:

#Fail :P. Ik denk toch dat ik gwn dat de zelfde Pc als m'n vader neem :) Maar toch bedankt voor je hulp ;)

En een gelukkig 2011 :D

jouw pc die je wilt bestaat niet eens
dus veel plezier ermee:rolleyes:

en ik denk niet dat je er beter mee kunt gamen dan de door lord4163 voorgestelde systeem
want dat is echt bijna een ''High end Gaming PC''

Laatst bewerkt:
Ik wed dat de pc van Lord zo'n 5 tot 10x beter is dan de ''Packard bell blabla'', maar natuurlijk is het je eigen keuze. De GTX570 is een van de allerbeste videokaarten die er is, en de i5 760 processor is ook een erg goede processor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan