Alléén tekst op mijn sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Ik gebruik Firefox en als ik naar een nieuwe site ga , krijg ik soms alléén tekst en geen kolommen met banners en foto's en andere. Ik gebruik Windows 8.1 64 bits
Wat is daar de oorzaak van?
Lode

Laatst bewerkt:
Laat me raden, na een refresh is ie wel goed?

Waarschijnlijk heb je een instabiele internet verbinding?

Dan overlijd je internet connectie naar bijv de css sheet, een client heeft dit ook. Kan je niet heel veel aan doen denk.

Nee, als ik op de refrsh knop druk gebeurt er niets. Heb het al met sommige die als tekst tevoorschijn komen geprobeerd.
Groetjes
Lode

Doe eens Ctrl-F5
Dat is net wat meer dan refresh (dat is namelijk een reload).

Tijs.

dnties BINGO DANK U. Toch plezant als je dat allemaal kent en weet.
Maar hoe komt dat, dat je daarvoor op die Crtl+ F5 moet duwen voor alles in orde is. Wat gebeurt er dan precies?
Groetjes
Lode

[...]Maar hoe komt dat, dat je daarvoor op die Crtl+ F5 moet duwen voor alles in orde is. Wat gebeurt er dan precies?[...]

Daarvoor verwijs ik naar de eerst reactie van ginojo. Ik weet daar te weinig van, maar zijn verklaring lijkt 'logisch'.

Tijs.

Ctrl f5 doet een refresh met het cache te legen. Corrupte css sheets worden dan hersteld

Ik denk dat het kan komen door je Firefox internetcache te legen.
Download of Update
51a72c6334c99-ccleaner16.png
Ccleaner

Start CCleaner op.
  • Voer Ccleaner uit en klik in de linkse kolom op Opties
  • Selecteer het tabblad Geavanceerd
  • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in Windows Temp-systeemmap die ouder zijn dan 24 uur
  • Haal het vinkje weg voor Verwijder alleen bestanden in de prullenbak die ouder zijn dan 24 uur
  • Selecteer het tabblad Instellingen
  • Haal het vinkje weg bij "Computer automatisch schoonmaken...."
  • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
  • Klik dan achtereenvolgens op Analyseer en Schoonmaken.
  • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register
  • Klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.

Ik gebruik de Clceanr geregeld , maar heb de instellingen overgenomen die jij hier beschreven hebt.
Dank en groeten Lode

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan