All-in-one-cardreader verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

caryntjen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 sep 2006
Ja ik heb dus een Kaartlezer (zit in mijn pc, dus niet via USB ofzo) voor SD, CF, MS ... etc.Hij werkte perfect, maar ineens werkte hij niet meer want toen ik er een SD kaart instak, kon ik niet meer kiezen tussen bepaalde opties (zoals voorstelling van foto's, ...). Ok dat vond ik niet erg, maar dan ging ik gewoon naar mijn verwisselbare schijf die in de map "Deze Computer" staat. Ok vreemd, al de verwisselbare schijven (die van mijn kaartlezer dus) zijn verdwenen, ben opzoek gegaan naar een oplossing maar niet gevonden. Ik heb ook al andere kaarten geprobeert maar nog steeds reageert hij niet

Weet er iemand wat ik kan doen om dit probleem op te lossen?
Alvast bedankt

Eerste stap is even in Apparaatbeheer (Start -> Uitvoeren -> Devmgmt.msc) te kijken of het apparaat daar ergens terug ziet komen, bijvoorbeeld met een kruis erdoor van Uitgeschakeld of met een ! ervoor van 'is er wel, maar zijn problemen mee'.

Tijs.

Het is netgelijk er geen kaartlezer staat in het apparaatbeheer.
Bij schijfstations staat er enkel mijn harde harde schijf. Ik vind nergens iets dat te maken heeft met kaartlezer/cardreader: tenzij misschien ISAPNP Read Data-poort bij systeemapparaten.
Alles werkt ook perfect, dus nergens een kruisje of uitroepteken.

Het is netgelijk er helemaal geen kaartlezer geïnstalleerd is!

Zou je misschien wat systeemgegevens met ons willen delen. Dan weten we over welke cardreader en welke computer we praten, dan kan het probleem misschien bekend zijn en daarmee ook de oplossing.

Heb je toevallig systeemherstel al geprobeerd naar een datum, dat het allemaal nog wel werkte?

Je zou de drivers voor je moederbord chipset eens opnieuw kunnen installeren?

Okjah hier komen dan de gegevens!
Ik heb een Fyhutsy Siemens: Scaleo P Systeem! (link)

Ja ik heb dus de driver met de cd's opnieuw geïnstalleerd, ik heb de drivers van de site geïnstalleerd en systeemherstel gedaan. Allemaal niet gelukt, bij systeemherstel kon ik enkel opstarten in veilig modus!

Bij de supportsite stond er wel niets in van een kaartlezer!

Caryntjen heb je ondertussen al een oplossing gevonden?
Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem en ook zo'n fujitsu siemens computer....
Als iemand een oplossing weet, vertel het dan aub want ik vond die card reader toch wel makkelijk!

Ik heb de cardreader ontkoppelt en terug weer eraan gekoppelt en eens wat stof weggehaald en het werkte terug... Hopelijk hielp dit :D

Ja ik heb dus een Kaartlezer (zit in mijn pc, dus niet via USB ofzo) voor SD, CF, MS ... etc.Hij werkte perfect, maar ineens werkte hij niet meer want toen ik er een SD kaart instak, kon ik niet meer kiezen tussen bepaalde opties (zoals voorstelling van foto's, ...). Ok dat vond ik niet erg, maar dan ging ik gewoon naar mijn verwisselbare schijf die in de map "Deze Computer" staat. Ok vreemd, al de verwisselbare schijven (die van mijn kaartlezer dus) zijn verdwenen, ben opzoek gegaan naar een oplossing maar niet gevonden. Ik heb ook al andere kaarten geprobeert maar nog steeds reageert hij niet

Weet er iemand wat ik kan doen om dit probleem op te lossen?
Alvast bedankt

ik heb een vraag aldus. ik heb ook een inbouw cardreader gekocht maar ik zou niet weten waar deze gekke ding aan gesloten moet worden kunnen jullie mij er mee helpen

ik heb een vraag aldus. ik heb ook een inbouw cardreader gekocht maar ik zou niet weten waar deze gekke ding aan gesloten moet worden kunnen jullie mij er mee helpen
Welkom op Helpmij.
Je stelt een vraag in een reeds opgelost topic en dat is niet gebruikelijk.
Zou je even een nieuw topic willen maken voor wat betreft jou probleem? Dan gaat deze dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan