all in one in een netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

suuus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Heb een thuisnetwerk.
Heb een all in one aangesloten op de computer van mijn vrouw via usb en kan nu via mijn computer printen met deze all in one.
Heb al in verschillende topics gelezen dat je niet kan scannen vanuit de computer die ook in het netwerk zit maar waar de all in one niet op is aangesloten tenzij je een netwerkscanner hebt.
Nu is mijn vraag is er een usb kabel op de markt die ongeveer 4 meter lang is die ik dan aansluit op mijn computer zodat ik alleen de usb kabel hoef te vervangen met de usb kabel die in de computer van mijn vrouw zit zodat ik wel kan scannen via mijn computer of is er nog een andere mogelijkheid om de scanner te benaderen via mijn computer.

Alvast bedankt:thumb:

Met vriendelijke groeten:p

zo'n kabel zal er vast wel zijn en anders gewoon een paar verlengkabels aan elkaar maar is het geen optie om te kiezen voor

inscannen op pc a en dan doorsturen naar pc b als bijv. afbeelding of iets dergelijks?

ik bedoel als je naar de scanner loop om er iets onder te leggen zit je vlak bij PC a lijkt mij dan is het een kleine moeite om het ingescannde te laten opslaan in een gedeeld map wat je vervolgens met PC b kunt benaderen.

scannen op a

Ik weet dat ik naar de computer a moet lopen om bij de scanner te komen en de afbeelding in gedeelde map kan zetten maar dan moet ik wel mijn vrouw vragen of ik even op haar computer mag en wil veel scannen dus dat wordt veel vragen of zij dan even wilt stoppen met haar werk op de computer en ja dat is dus het probleem he:D

als het om relatie problemen:p gaat vrees ik dat je op het verkeerde forum zit:D

Hallo !

Handyman: www.handyman.nl verkoopt USB verlengkabels van 4,8 m voor € 14,95.

Je kunt in principe koppelen tot 25 m. zonder kwaliteitsverlies.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan