all in one pakket [telefonie en internet]

Status
Niet open voor verdere reacties.

dreovic

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Ik heb nu @home breedband,maar mijn kosten voor telefonie reizen de pan uit!!!
nu is tegenwoordig allemaal op tv, over de all in one paketten.
zoals tiscali en scarlet one.
klinkt aantrekkelijk zo'n pakket met telefonie enzovoort.
ik heb deze 2 paketten hieronder vergeleken.
of zitten er nog haken en ogen aan zo'n all in one pakket.
b.v abonnementkosten voor telefoonlijn gebruik b.v bij kpn enz.

Pakket @Home Breedband :

Aanbieding Bestel voor 18 april en u kunt dit abonnement twee maanden vrijblijvend uitproberen voor slechts € 35,00, blijft u abonnee dan ontvangt u het @Home installatiepakket (t.w.v. € 79,00) gratis.
Netwerk Essent
Levertijd gemiddeld 4-5 weken
Kosten @Home Breedband
Maandelijks
Het bedrag dat u per maand betaalt, hier komen verder geen maandelijkse kosten bij. € 47.95
Eenmalig
De eenmalige kosten die de provider rekent om uw abonnement op te leveren. € 0
Modems
U heeft voor breedband een speciaal modem nodig, u kunt kiezen uit de volgende modems. @Home installatiepakket: € 0 € 79.00
@Home USB installatiepakket: € 10.00 € 89.00
@Home PCI installatiepakket: € 10.00 € 89.00

Installatie door monteur
Optioneel, standaard ontvangt u een Doe-Het-Zelf pakket. in het installatiepakket bevindt zich alle informatie over verschillende installatiemogelijkheden
Contractduur
Minimale contractsduur van het abonnement, tussentijds opzeggen is niet mogelijk. 1 jaar
Snelheid @Home Breedband
Max. download (KB/s) 512
Max. downstream (Kbps) 4096
Max. upstream (Kbps) 512

=================================================
Pakket Tiscali ADSL Live! met Telefonie :

Aanbieding Bestel voor 1 april en u betaalt geen aansluitkosten t.w.v. € 74,95, krijgt u een multi-pc modem incl. mogelijkheid voor telefonie via internet voor slechts € 30,00 (of € 69,00 korting op een van de andere modems)
Netwerk Tiscali
Levertijd gemiddeld 2-3 weken
Kosten Tiscali ADSL Live! met Telefonie
Maandelijks
Het bedrag dat u per maand betaalt, hier komen verder geen maandelijkse kosten bij. € 49.95
Eenmalig
De eenmalige kosten die de provider rekent om uw abonnement op te leveren. € 0 € 74.95
Modems
U heeft voor breedband een speciaal modem nodig, u kunt kiezen uit de volgende modems. Ethernet modem (niet geschikt voor telefonie): € 0 € 69.00
MultiPC Modem (4 poorts): € 30.00 € 99.00
MultiPC Modem (wireless): € 70.00 € 139.00
MultiPC modem (wireless) incl. USB adapter: € 100.00 € 169.00

Installatie door monteur
Optioneel, standaard ontvangt u een Doe-Het-Zelf pakket. Particulier: Basic (€ 90,00) - Volledig (€ 125,00) - Wireless (€ 135,00) Zakelijk: Basic (€ 105,00*) *zakelijke installaties zijn excl. BTW
Contractduur
Minimale contractsduur van het abonnement, tussentijds opzeggen is niet mogelijk. 1 jaar
Snelheid Tiscali ADSL Live! met Telefonie
Max. download (KB/s) 752
Max. downstream (Kbps) 6016
Max. upstream (Kbps) 736
Dataverkeer Tiscali ADSL Live! met Telefonie
Datalimiet (per maand)
U verbruikt dataverkeer zodra u een webpagina bekijkt, e-mail verzend of ontvangt of bijv. een bestand binnen haalt. Fair use

Bellen via Internet Takin" 2YA

Wat ik even wou mededelen is het volgende :

Ik heb zelf een @home budget aansluiting en heb laatst in een computer winkel in heesch Talkin"2Ya gekocht. Dit werkt echt te gek. GRATIS BELLEN voor iedereen die taking 2ya heeft en zeer voordelig bellen naar gewone telefoons. De vaste lijn van kpn ligt er nu ook uit bij mij. Gaat nu allemaal via talkin 2ya. Naar mij mening nog voordeliger dan @home telefonie. Kijk eens op de site van die winkel http://www.computershopheesch.nl het staat onder gratis bellen op hun site. Misschien is dit een tip voor je

Kijk ook eens hier: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=208273 Ik stap dus ook over. Voordeel Tiscali tov @home is dus inderdaad dat gratis telefonie, maar ook de prijd. Momenteel biedt @home breedband je 4000 down, Tiscali biedt dit je voor zon 20 Euri goedkoper (de actie is verlengd). Daarbij schijnt het zo te zijn dat wanneer het druk is op internet, ADSL minder vertraagd dan kabel. Bij ons heeft iedereen kabel, dus dan lijkt het me dat ik ook in deze een extra factor heb die voor tiscali spreekt. @home verhoogt de downsnelhied in de zomer dan wel naar 5000, maar ja, da's dan pas, en wie weet verhoogd tiscali haar snelheden ook. Daarbij is et verschil dermate klein dat ik echt niet 20 Euro meer ga betalen. Wil ik dan wel, dan heb je bij Tiscali een 6000 down abonnement voor dezelfde prijs. Op dit moment.

:evil: Hoi
Bij deze reageer ik even op hoe het bij mij gesteld is met de rekeningen,en breng mischien andere op een iedee.
Ik had chello extreem a 79.95 als ik nu het pakket zou uitbreiden met een kastje waar je vele zenders mee r mee kon krygen dan zou het bedrag zelfs minder worden.
Nu kreeg ik rek van 111€ ik de help desk gebeld ja meneer uw tel. kosten zijn erg hoog gemiddeld 40€ aan 06,0900 nrs
Nu heb ik het abo verlaagd naar light,heb 06,0900 nrs geblokeerd met code zodat ik nog wel kan bellen maar uit noodzaak.
Ik bel met mijn gsm 06 en 0900nrs met mijn dec telefoon vaste nrs en de rekening komt niet meer boven de 33 €p/m uit verschil ongv 80€ per maand.

06 bel ik heel goedkoop orange smsèn doe ik via de pc gratis.

groeten ...nixs

Ik heb het goedkoopste internet abbo van @Home18 €, daar telefoon bij á 5 €, en bellen doe ik met mn mobiel. Telfort 200+100 minuten voor 7 €.

You do the math

Hoi
Ik wil wel ff opmerken dat een abo van 18€ niet hetzelfde is als die van 80€.
de duurdere dl velen malen sneller je kan er veel meer mee binnen halen,als je
maar 1 pc hebt draaien en je dl niet heel erg veel dan is 18€ ook genoeg
is doe het nu met 29€ incl free time bellen,ze vertellen je er niet bij wat het 0900
tarief is wat ik veel moest bellen.
wanneer je naar luxenburg moet bellen is je abo van 200 min ook zo weg.
Het is ook logisch dat all in one steeds goedkoper wordt,steeds meer gaan het aanbieden
Ik geef je groot gelijk dat je niet meer wil uitgeven voor internet ;) mzzlzz nixs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan