all in one vergelijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastertje

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2001
Hallo mensen,

ben van plan om een all in one printer te halen. Maar ik weet niet welke. Weet iemand waar ik een beetje kan vergelijken of weet iemand een goeie all in one met max prijs 200? En misschien wat tips waar ik naar moe kijken. Thanks!

te weinig? ik heb namelijk een test gezien in computer idee 21 en daar stond een test over all in one in. En er waren er paar onder de 200. Mijn interesse gaat uit naar de Canon smartbase mpc190(slechts 120) omdat die qua prijs/kwaliteit het beste uit de bus komt. En ook op kieskeurig.nl wordt hij niet echt slecht beoordeeld. En anders is de hp psc 2110 nog een optie die kost ook maar 155.

Voor zo ver ik weet is heeft de 2100 serie geen fax mogelijkheid, is niet geschikt voor in een netwerk en heeft slechts een resolutoe van 600x1200.

Daarmee wil ik niet zeggen dat het een slecht apparaat is,\maar de all in one mogelijkheden zijn dan toch erg beperkt. Dat geldt ook voor de print mogelijkheden.

oww maar ik ben maar een arme student dus de beste apparaten hoef ik nie eens. Wekelijks een x aantal zwart wit kunnen printen zo nu en dan kleurenprint en scannen. Maar ik heb een kleine kamer dus is een all in one het handigst voor me. Ow ja en faxen hief van mij niet eens, anders moe ik weer kabels trekken.

Geplaatst door Mastertje
oww maar ik ben maar een arme student dus de beste apparaten hoef ik nie eens. Wekelijks een x aantal zwart wit kunnen printen zo nu en dan kleurenprint en scannen. Maar ik heb een kleine kamer dus is een all in one het handigst voor me. Ow ja en faxen hief van mij niet eens, anders moe ik weer kabels trekken.
OK blijkbaar betekent "goeie" voor ons beiden iets heel anders.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan