all-in-one

Status
Niet open voor verdere reacties.

CeyLiN

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2005
Ik wil een all-in-one kopen...maar heb dr verder geen verstand van...
waar moet ik allemaal op letten?welke kan ik t beste kopen?(pc=Packard Bell)

thanxxxxxxxxxxxx

All-in-one inclusief fax? Paper-feeder?

Wat zijn je wensen/eisen?

ik dacht aan printen, scannen en kopieren...maar faxen is ook handig!!!:D

De meeste all-in-ones zijn zonder fax.

Momenteel help ik een collega bij een zoektocht naar dergelijk apparaat. Conclusie voor hem was dat ze allemaal wel okee zijn, en dat je in de aanbiedingen die je overal tegenkomt op een aardige Canon voor 69 euro (o.a. Paradigit) en een aardige HP bij MyCom voor 89 euro neerkomen. Uit dat 'zoekresultaat' zul je je keuze willen maken, als je voor de aanbiedingen gaat tenminste.

Zoek je mét fax, dan moet je verder zoeken en meer betalen. Daar heb ik geen gegevens over verzameld.

faxen is nie zo belangrijk, zou mooi meegenomen zijn...hp bij mycom lijkt me wel wat....had t duurder verwacht...is dat wel een goeie dan?iets duurder beter kwaliteit dacht ik...(of kan ik beter nie denken:p )
wat is belangrijk? als ik een pc wil kopen let ik bv op de pentium en geheugen e.d.
maar ik weet nie waar ik op moet letten als ik een all in one wil kopen...en ik wil nie zomaar iets kopen
thanxxxxxxxxxxxx

Globaal zijn ze dus allemaal wel okee. Prijsverschil zit hem vaak in snelheid van printen en in luxe lcd-schermpjes bij de knopjes.

Als je 'duur' gaat zitten (130 euro en duurder), wordt het meer een discussie van welk bij scannen op hele hoge resolutie de allerbeste resultaten heeft. Daarvoor zul je een gemiddeld computertijdschriftje moeten opsnorren. Daar staan dat soort tests periodiek in.

Je kun dus letten op bedieningsgemak en snelheid (hoeveel pagina's per minuut print ie, in kleur en in zwartwit). De scandiepte is voor al die modellen in de goedkopere categorie standaard prima. Daar hoef je niet echt op te letten.

Verder is het een kweste van 'wat spreekt je het meeste aan'. En dan heb ik het gewoon over het kleurtje, de vormgeving, het bedieningspaneeltje.

ok super!!!dank je wel Jasper voor je info!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan