All-round PC 800-900 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

paranoia

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Berichten
43
Ik ben op zoek naar een PC voor m'n pa, voor rond de 800-900 euro. Hij wil denk ik vooral dat hij snel/smooth en stil is, maar een goede future proof video kaart kan geen kwaad. Ik denk ook dat hij een ssd zeer op prijs stelt.

Het is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik mijn systeem heb gebouwd met hulp van jullie, maar ik gebruik hem nog steeds met plezier. Wat zou een goede samenstelling zijn?
 
Hoi,

Wat doet pa met de pc en moet er ook randapparatuur bij zoals monitor toetsen bord etc.?
 
Nee, alleen een desktop. Wat hij ermee doet is werken. Hij gaf me echter dit budget op, en dan maak ik er liever iets moois van dan dat hij een overpriced systeem koopt in de BCC.
 
Thanks, ziet er goed uit! Voor zover ik dat kan beoordelen, that is. Iemand anders nog suggesties? Hij wil trouwens Windows 8, moet je dan nog met bepaalde dingen rekening houden?
 
Laatst bewerkt:
Dit is net iets over je budget, maar het is stil en het voldoet aan de eisen van je pa.
De videokaart moet niet zwaar zijn, want hij gamet toch nooit, een 256 gb ssd zal hij zeker apprecieren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan