All Your Events

Status
Niet open voor verdere reacties.

David van Aelst

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mei 2006
Een jaar geleden heb ik deze site laten bouwen voor mij door een bedrijf in India.
Dit heeft mij ontzachlijk veel geld gekost, terwijl de gemaakte afspraken niet nagekomen zijn. Echter contact met de bouwers is er intussen ook al niet meer. De wil om deze site life te laten gaan blijft echter wel bestaan. Intussen ben ik begonnen met de site te herbouwen in Flash, en zou ik enkele functionlaiteiten toevoegen. Maar mijn grootste struikelblok blijkt het maken van een database, en deze site heeft een hele grote nodig.

Zijn er mensen die mij zouden kunnen helpen bij zowel de database als de extra functionaliteiten. Dit zou heel erg geaprecieerd zijn.

David.

Mijn welgemeende Dank...

Voor jullie snelheid bij het bieden van hulp, sugesties of of zelfs maar een minste vorm van ******* op.

Het kan voorkomen dat een vraag "blijft liggen" en helaas is dat bij jou het geval geweest. Maar jij kijkt nu eens weer of er op je vraag gereageerd hebt en je hebt je vraag in mei geplaatst. Blijkbaar had het voor jou ook geen haast anders had je wel eerder gereageerd.

Je moet niet vergeten dat helpmij draait op vrijwillegers. Je kan boos worden of sarcastisch gaan doen maar dat heeft geen enkel nut ;)

Als je me even een mailtje stuurt op lars.geraeds@gmail.com kan ik kijken of ik wat voor je kan betekenen, ik ben wel redelijk gevorderd in PHP dus wellicht kan ik wat voor je betekenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan