Alle 2 dvd's werken ineens nie

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartek0811

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2006
Ik had altijd op me pc 1 hdd en 2 dvd drives aangesloten maar nou werken ze ineens niet meer. Als ik ze aansluit met al hdd zegt ie van "Detecting IDE devices" dat duurt ff en dan staat me hdd en me dvd drives niet bij het collometje met die channels . Alleen hdd zonder dvd's doet het. Normaal had ik er geen probleem mee nou in eens wel . Ik heb al kabeltjes om gedraaid met hdd en kabeltjes tussen de dvd's echt alle mogelijkheden geprobeerd en hij doet het nie :confused:

wie kan me helpen ?:confused:

Bartek:(

Ga in Apparaatbeheer op de DVD-Rom-regels staan, klik rechts en dan Installatie ongedaan maken. Herstart de PC.

Als ze eerst wel aangesloten waren en werkten, wat is er dan gebeurd, heb je geprobeerd de BIOS te flashen/updaten? Ben je in de PC-kast geweest en heb je de IDE-kabels verkeerd aangesloten? Ik zou in jouw plaats eerst in de BIOS kijken of de juiste drivers/controllers voor je HD op Enabled staan en het zelfde voor de CD-Romdivices.

ik heb alleen ff 2de harde schijf aangesloten , maar toen deed ie het normaal maar nou ineens nie :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan