Alle Accounts weg behalve Gast-account, kan geen nieuw account aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BonoUchiha

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 dec 2015
Berichten
4
Hallo, ik heb al een paar maand een probleem, heb een paar maanden geleden mijn pc moeten refreshen omdat er teveel rommel inzat en zonder er bij na te denken heb ik al mijn account op mijn pc verwijdert, nu heb ik enkel een gast-account waar ik geen administrator-rechten heb en dus geen nieuw account kan instellen, het gast-account heeft natuurlijk dan ook geen wachtwoord: wanneer mijn pc opstart meld het gast-account zich automatisch aan, heb al enkele problemen gehad, games of programma's die niet willen opstarten,..(zou graag terug Skyrim willen spelen maar doet niets wanneer ik het wil opstarten). Zou iemand hierbij kunnen helpen om terug een nieuw account op te zetten via het gast-account?
Alvast Bedankt!
PS: ik heb een acer (game-pc) en windows 7

grtjs Bennet
 
Laatst bewerkt:
Met F8 opstarten dan moet er ook een admin account zijn; maak vervolgens 2 accounts aan met admin rechten en 1 zonder...
Hertarten en off you go.. .I hope...
 
Ok, bedankt, zal eens direct uittesten en zal je iets laten weten. :)

Heb het geprobeert, als ik op F8 druk gebeurt er niks speciaal, en heb ook juist gezien dat mijn gastaccount wel administrator is. Als ik een nieuw account probeer in te stellen komt er dit:Knipsel.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die U met umlaut mag niet... dat staat er toch.... dus moet je dat niet doen... maak nu eerst de zaak werkend desnoods met een simpele naam als test de rest komt later.....
 
Heb dat al 1000 keer geprobeert toen het niet meer ging. Knipsel.jpg
Denk wel dat dit simpel genoeg is...
 
Ik denk dat het beste is dat ik mijn pc terug opnieuw installeer met de windowsschijf (als ik die nog vind), maar dan kan ik best een backup maken zeker?
 
als je die er maar bij hebt gekregen. ?? Hoop ik. Gewoon aanmelden bij acer en leg je probleem voor. Zie eerdere link.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan