alle bestanden op usb stick beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glowman

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2011
hallo iedereen,
ik zit hier met een klein probleempje... ik heb hier de usb stick van mijn vader liggen, waar dus zoals de titel al zegt, alle bestanden op beschadigd zijn. het gaat om word bestanden (doc en docx), pdf bestanden en foto's. zijn deze te herstellen? er is niets geks mee gebeurd dus ik sta voor een raatsel.

mvg,

Tim

Ik zou om te beginnen maar eens een antivirus check op die stick los laten met bijv Malware Antimalware en ook Emsisoft Anti-Maleware. Delinks naar de download pagina's voor die twee gratis pakketten vindt je hier: http://www.sr-pc-hulp.nl/links.htm

dan ga ik dat maar eens doen, ben bekend met de programmas maar ik heb hier avast internet security dus dat komt wel goed. laat dadelijk wel de resultaten weten

er is niets gevonden, dus daar ligt het niet aan. zijn er nog andere dingen die ik kan doen of ben ik nu dus gewoon ****ed?

Kennelijk is de index van alle bestanden en de mappen enzo wel te zien met de verkenner. begrijp ik dat goed?
Al de stick op fouten fouten gecontroleerd met de windows functie daarvoor?

het gaat er niet om dat ik ze niet kan kopieren maar dat de files corrupt zijn, er is werkelijk niets meer te openen om een of andere onverklaarbare reden. maar toch bedankt voor de sugestie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan