joonthebest
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 mei 2011
Ik zat laatst op de computer, en toen deed hij heel raar. er kwamen allemaal errors, en er kwam een programma van windows 7 die zei dat er 11 errors waren. Ik dacht dat hij gecrasht was en het een virus was, en ik zette hem meteen uit, nu zit ik weer op de computer, en hij doet het wel, maar ALLE bestanden zijn weg, echt alles. Maar dat was alleen voor mij, alle bestanden van mijn zus en moeder (andere accounts) waren er nog. Toen deed ik dat windows 7 recovery ding, maar dat werkte niet, en ik deed ook systeemherstel en dat werkte ook niet, nu keek ik weer in C:/Gebruikers en bij mijn moeder en zus, en toen waren ook alle bestanden weg!!! en nu is zelfs de hele C-Schijf weg!! en daar zitten onder andere heel belangerijke foto's bij, en mijn moeder heeft heeel veel documenten voor school die belangerijk zijn. Ik kan internet dus nog wel doen, en de balk onderin, is er nog + de bestanden, dus ik kan bijvoorbeeld nog steeds utorrent opstarten, dus ik denk dat de bestanden er wel nog zijn, maar hoe kan ik ze terug halen?
Alvast bedankt
Alvast bedankt