Hallo,
ik heb de volgende vraag. Ik ben op het werk bezig met een databasesysteem.
Wij houden van diverse klanten hun gegevens bij zoals naam, adres, telefoon etc.
Regelmatig moeten hiervoor ook bijlage's worden toegevoegd. Deze bijlage's staan voornamelijk uit afbeeldingen en documenten.
Uiteindelijk draaien we rapportages waarin de informatie van de klanten met bijbehorende bijlage's op papier komen of pdf.
Nu is het zo dat via access 2007 er een mogelijkheid is om heel eenvoudig bijlage's toe te voegen. Echter als ik mijn rapportage print, pakt hij alleen maar één bijlage. Zie onderstaand voorbeeld:

Het toevoegen en beheren van een bijlage werkt uitstekend en zijn keurig terug te vinden, ook in de tabel.
Echter kan een klant meerdere bijlage op zijn naam hebben staan en wil ik deze allemaal printen via rapportages i.p.v. één bijlage die wordt geprint.
Iemand een oplossing voor dit probleem of een andere suggestie?
Bedankt!
ik heb de volgende vraag. Ik ben op het werk bezig met een databasesysteem.
Wij houden van diverse klanten hun gegevens bij zoals naam, adres, telefoon etc.
Regelmatig moeten hiervoor ook bijlage's worden toegevoegd. Deze bijlage's staan voornamelijk uit afbeeldingen en documenten.
Uiteindelijk draaien we rapportages waarin de informatie van de klanten met bijbehorende bijlage's op papier komen of pdf.
Nu is het zo dat via access 2007 er een mogelijkheid is om heel eenvoudig bijlage's toe te voegen. Echter als ik mijn rapportage print, pakt hij alleen maar één bijlage. Zie onderstaand voorbeeld:

Het toevoegen en beheren van een bijlage werkt uitstekend en zijn keurig terug te vinden, ook in de tabel.
Echter kan een klant meerdere bijlage op zijn naam hebben staan en wil ik deze allemaal printen via rapportages i.p.v. één bijlage die wordt geprint.
Iemand een oplossing voor dit probleem of een andere suggestie?
Bedankt!