Alle foto's verwijderen in Adobe Premiere Elements

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Ik zou graag de rode lijn waar alle foto's staan in een keer willen verwijderen. Helaas lukt mij dat niet, ik moet ze een voor een deleten. Omdat ie niet opgeslagen is in een map lukt dit niet Vreemd genoeg blijven alle foto's zonder die map zichtbaar. Muziek moet wel blijven staan.

Ik ken het programma niet, maar ik vraag mij af hoe het mogelijk is dat er foto's op de harddisk van je pc staan zónder dat ze op de harddisk staan? Want dát is namelijk de conclusie als je stelt dat ze niet in een map staan: ze zijn er niet!
Daar ze er wél zijn, moeten ze dus "ergens" op de pc in een map zijn opgeslagen. Doe eens een test en save een foto onder de naam "onmogelijk". Laat Windows daarna zoeken naar een bestand met de naam "onmogelijk" en eenmaal gevonden weet je de naam en lokatie van de map. Als je die weet is het een kwestie van de bestandsextensie lezen en middels de verkenner opdracht geven alle bestanden met die extensie te verwijderen.

Je begrijpt me niet helemaal. Het programma heeft scene's en zo ook na de film (althans bij mij) foto's toegevoegd in een zgn tag. Deze tag is echter niet zichtbaar in het program, maar wel de rode lijn waar de foto's op staan. Deze rode lijn wil ik gewist hebben zodat ie schoon is van de foto's.

Heeft dus niks te maken met de mapjes in de verkenner van de pc.

Je begrijpt me niet helemaal. Het programma heeft scene's en zo ook na de film (althans bij mij) foto's toegevoegd in een zgn tag. Deze tag is echter niet zichtbaar in het program, maar wel de rode lijn waar de foto's op staan. Deze rode lijn wil ik gewist hebben zodat ie schoon is van de foto's.

Heeft dus niks te maken met de mapjes in de verkenner van de pc.
Idd. ik heb je vraag niet begrepen / verkeerd gelezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan