Ik heb 2 weken geleden een format gedaan en een nieuwe Windows XP geïnstalleerd (met zelfde cd als tervoren). Als ik nu een game zoals World of Warcraft of Counter Strike Source speel voor ongeveer 1 uur à 2 uur dan minimaliseert het game zich naar de taakbalk en krijg ik mijn bureaublad te zien. Dit doet het game zonder enige waarschuwing of error te geven, het spel kan ik opnieuw maximaliseren door op de taakbald het game te selecteren. Op zich is dat geen echte ramp, maar een spel als CSS die minimaliseert midden in een clanwar is wat minder...
Ook heb ik erge lag als ik het game terug maximaliseer, dus kan ik de eerste 2-3 minuten niet deftig gamen. Die zelfde lag komt af en toe ook midden in een game, zonder dat het game minimaliseert. Misschien hebben die 2 lag's iets met elkaar te maken?
Die lag blijft dan ook 2-3 minuten en komt random eens voor in een game elke 30 minuten ofzo.
Ik heb geen flauw idee wat er mis kan zijn, aangezien ik een nieuwe installatie heb van Windows XP. Is er misschien een tooltje dat dit kan oplossen of iets in het register? Ik kan wel wat informaticatermen aan(als deze kunnen helpen), ik volg namelijk informaticabeheer op school.
Bijkomende informatie:
Op de achtergrond draait steeds:
Xfire
ZoneAlarm Internet Security Suite
Af en toe ook Teamspeak, maar ik heb deze lag ook als ik teamspeak niet aanzet
Iemand een oplossing voor me?

Die lag blijft dan ook 2-3 minuten en komt random eens voor in een game elke 30 minuten ofzo.
Ik heb geen flauw idee wat er mis kan zijn, aangezien ik een nieuwe installatie heb van Windows XP. Is er misschien een tooltje dat dit kan oplossen of iets in het register? Ik kan wel wat informaticatermen aan(als deze kunnen helpen), ik volg namelijk informaticabeheer op school.
Bijkomende informatie:
Op de achtergrond draait steeds:
Xfire
ZoneAlarm Internet Security Suite
Af en toe ook Teamspeak, maar ik heb deze lag ook als ik teamspeak niet aanzet
Iemand een oplossing voor me?