Alle gegevens Contactpersonen exporteren ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Valijn

Banned
Lid geworden
23 nov 2005
Hoi,

Ik heb vanmorgen deze vraag geplaatst.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=265126

Sterker nog - op zo'n vijf a zes fori, inclusief die van Microsoft Wizzkids ......!

Het is écht een hele dringende, omdat de gegevens van zo'n duizend records allemaal zijn voorzien van gegevens in extra velden ..... :mad: :o :confused: :evil:

Dus heel graag een reactie.

VERRY URGENT

Laatst bewerkt:
In Outlook 2000 gaat het gewoon op deze manier:

Bestand -> Importeren en Exporteren -> Naar een bestand exporteren ->
Keuze 1: keuze voor .pst (makkelijkst, kan later gewoon naast je 'normale' pst (=Persoonlijke Mappen) geopend worden, via Bestand -> Openen -> Bestand met Persoonlijke mappen (.pst)).
Keuze 2: keuze voor door Lijstscheidingstekens gescheiden waardes (Windows).
-> Contacpersonen (incl. submappen)
Je krijgt nu de vraag naar een bestandsmap en -naam.

Koos je voor .pst, krijg je nog een vraag naar de 'titel' van je pst. Dan even slim zijn, en niet de standaard waarde van van Persoonlijke mappen gebruiken, maar veranderen naar bijv. Backup Contactpersonen of zoiets.

Succes,

Tijs

Beste Tijs,

Wij hebben elkaar al eens eerder 'ontmoet' en heb nu een vergeijkbare reactie:

Je hebt mijn vraag niet goed gelezen, c.q. dat wat je voorstelt niet zelf uitgetest.

a. ik wil geen pst-bestand dus dat deel van je antwoord is overbodig
b. ik wil ook de data uit de zelf-aangemaakte velden in Outlook-contactpersonen kunnen exporteren.

En bij jou tweede optie - gewoon de standaard routinehandelingen dus ... - gaat dat niet!

Hopelijk komen er meer adequate suggesties.
Het is namelijk écht een serieus probleem en ik weet genoeg van de ins en outs van Outlook, zodat ik aan standaard-handelingen nix heb.....

Dat komt omdat jij in minstens 2 berichten hebt gepost, en in de andere meer informatie hebt gezet dan in deze. Op die andere heb ik ook gereageerd, maar dan toegesneden op wat je daar allemaal vertelt.

Kijk dus daar voor wellicht nuttiger informatie.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Regel uit de huisregels

Plaats geen nieuw bericht met daarin enkel een link naar een ander bericht met jouw probleem.

Zelfs als het probleem very urgent is is het niet toegestaan dus op slot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan