Alle gegevens kwijt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartehvx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jul 2008
Na herinstallatie van XP, wordt mij externe harddisk niet meer opgenomen in de verkenner. Als ik via 'computerbeheer>apparaatbeheer>schijfstations' kijk zie ik 'm daar wel tussen staan "Hitachi HD.... USB Device". Volgens de properties 'werkt het apparaat correct' echter ik kan via verkenner geen toegang tot de files op de deze ecterne schijf krijgen ;(. Heraansluiten en opnieuw installeren heb ik al geprobeerd. USB eropnieuw in geeft idd "apparaat herkend en werkt goed". Helaas geen toegang tot de files. Probleem is dat ik er alle foto's van mijn kinderen op heb staan inclusief de eerste verjaardagen. Dat geeft troubles thuis natuurlijk. Oftewel: please help!:o

Ik had een tijdje geleden ook zoiets, ik heb toen uiteindelijk me pc naar mijn kennis gebracht (pc bedrijfje)hij heeft me gegevens nog kunnen redden, mischien is dat wel een oplossing, om naar een pc bedrijf te gaan , als niks lukt.

Klik eens met de rechtermuisknop op Mijn Computer en klik op Beheren. Klik vervolgens op Schijfbeheer en kijk in het rechter gedeelte of je daar de schijf ziet staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan