Alle iconen selecteren spontaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

amellies

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2005
Wanneer ik met de linker óf rechtermuisknop een willekeurig icoontje aanklik, dan selecteer ik in één keer álle iconen, en kan ik verder niks meer.
Wie kent dit probleem??

Ik neem aan de icoonen op wilt slaan op de computer,en wel allemaal tegelijk?
Dat kan naar mijn mening niet,je zal ze èèn voor èèn op moeten slaan.

Reactie op antwoord

Ik wil géén iconen opslaan, maar als ik via een icoontje op mijn bureaublad een programma wil openen dan worden álle andere iconen óók geselecteerd!
Ik krijg dan ook een bericht dat ik geen 27 programma's tegelijk kan openen!

Als je dit probleem pas kort hebt en als je Windows 98 gebruikt, kun je een registerkopie terugzetten van een datum waarop alles nog goed werkte:
Start op in veilige modus (tijdens opstarten Ctrl ingedrukt houden) en kies in het opstartmenu Alleen MS-DOS-Prompt in veilige modus.
Typ achter de prompt scanreg /restore (spatie na scanreg!) en druk op Enter.
Je krijgt dan een DOS-scherm met 5 registerkopieën te zien met namen als rb001.cab, rb002.cab etc.
Klik hier om een voorbeeld te zien.
In de eerste kolom zie je de data waarop ze gemaakt zijn - in Amerikaanse notatie, dus eerst de maand.
Zet een registerkopie terug van een datum waarop er nog geen problemen waren.
Met de pijltjestoetsen (omhoog/omlaag) kies je de kopie die je wilt terugzetten.
Met de pijltjestoetsen voor links/rechts kies je voor Terugzetten of Annuleren.
Vervolgens druk je op ENTER.
Na de melding dat de kopie is teruggezet, start je opnieuw op door op Ctrl+Alt+Del te drukken.

Guus.

De oorzaak kan aan de shift toets liggen. Die kan door vuil iets blijven hangen. Een paar keer op drukken en het leed was bij mij over. Groet

Geplaatst door Bazar
De oorzaak kan aan de shift toets liggen. Die kan door vuil iets blijven hangen.
je kunt controleren of dat zo is door naar Start > Uitvoeren te gaan (daar hoef je geen icoontje voor aan te klikken) en een paar letters te typen in het invoervenster.
Als dat hoofdletters worden zit je Shift-toets inderdaad vast en hoef je het advies uit mijn vorige bericht niet uit te voeren. :)

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan