Alle iconen zijn verandert

Status
Niet open voor verdere reacties.

De ijzeren hond

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2002
Berichten
17
Alle iconen van het bureaublad en de mapiconen zijn allemaal veranderd in het window XP icoon. Ziet er uit als een vel papier met de rechterbovenhoek naar voren gekruld. In het midden een soort schermpje met een blauwe bovenrand. In de veilige modus is alles wel goed. Systeemherstel werkt niet. Kan sommige wel wijzigen door b.v. in de mapopties een ander symbool te kiezen. Van de programma-iconen op het bureaublad zijn er sommige ook te veranderen via eigenschappen en dan iets van minimaliseren of maximaliseren aan te klikken. Dan wordt de programma-icoon weer normaal. Volgens mij moet het toch ergens met één wijziging of instelling te wijzigen weer goed kunnen komen? Vele zijn er echter niet meer terug te krijgen. Wie heeft er een idee.
 
Ik kon het niet oplossen met het zoeken en verwijderen van iconcache.db in de Windowmap. Het was daar namelijk niet te vinden.
Daarna heb ik het bestandje TweakUI 2.10 opgehaald en dit werkt prima alle iconen weer terug gelukkig!! Bedankt.
 
Is dit hetzelfde als je eerdere vraag? *klik* Ik had de Mod namelijk al geattendeerd qua mogelijke crosspost.
 
gezina zei:
Is dit hetzelfde als je eerdere vraag? *klik* Ik had de Mod namelijk al geattendeerd qua mogelijke crosspost.

In mijn ogen soortgelijke vraag en daarom gaat deze op slot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan