alle inkomende mails gaan naar map ongewenste e-mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojajuji

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
inkomende mails worden direct naar ongewenste mail doorgestuurd.
iemand een idee?? w11 office 2021 draai ik mee.

Kijk eens naar deze artikelen. Met Outlook zijn er vrijwel nooit problemen.

Gebruik je IMAP of POP? Niet dat dit veel uitmaakt, maar als je IMAP gebruikt, Kijk dan eens in de webmail van je provider.

Als je geen IMAP gebruikt, zou ik het zeker aanraden om te gebruiken, zodat al jouw e-mail gesychroniseerd wordt.

ik heb alle geblokte adressen verwijderd maar dan nog gaat alle inkomende mail naar ongewenste mail gestuurd?

Zie mijn vorige post.

ja allemaal gedaan. maar geen oplossing. misschien een goed plan om office eraf te gooien en opnieuw op te starten?

Laatst bewerkt:
Ik had ook niet anders verwacht. Outlook is het slechtste programma dat er bestaat. In al die tijd duizenden problemen mee geweest! Kijk maar op internet, het staat er vol mee.
Ja, als je alles gedaan hebt wat op internet staat, dan is het klaar. Je kunt er met Outlook een dagtaak van maken om problemen op te lossen. Het programma kan zelf niets oplossen!

Hier zou de oplossing eenvoudig bij moeten staan, maar zal wel niet.

Heb je al de webmail gecontroleerd? En wat voor verbinding gebruik je voor je mail?

ik gebruik imap. nog niet de webmail gecontroleerd. wat kan ik daar vinden wat mij zou kunnen helpen.
alvast bedankt hoor.

Kijken of je mails daar wel goed staan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan