Alle instellingen kwijt !!!???

Status
Niet open voor verdere reacties.

budah

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2005
Berichten
58
Hallo,

Na veel gedoe heb ik eindelijk mijn netwerk voor elkaar, helemaal gelukkig dus alle pc´s lopen onder win2000 via een U.S.Robotics 8000 router en alles kan communiceren met elkaar!! Casema kabel en geen snelheid verlies. Maar ......... vanochtend zet het hele boeltje weer aan en ben ik alle instellingen kwijt ??' Wel internet afzonderlijk na alles weer opnieuw te hebben ingesteld, maar geen mogelijkheid tot ¨delen¨ ook ben ik al mijn achtergronden kwijt die ik had ingesteld, op ieder pc een andere foto zodat ik aan het scherm de pc herkende, tevens alle instellingen kwijt van Outlook Express, dus ook al mijn berichten kortom ik snap er niks van. Heeft iemand hier een verklaring voor ik zal wel iets over het hoofd zien doordat ik misschien te lang ermee bezig ben geweest.

Alvast bedankt voor een eventuele reactie van wie dan ook !!

Budah
 
graag wat meer info

OE is niet zo gehoorzaam. Als hij zijn archief niet kan vinden, maakt hij gewoon een nieuw aan (in documents en settings) ergens bij Microsoft/identities als ik me goed herinner.

Had je misschien je outlook archief op een netwerk drive gezet. Dat zou wat jij beschrijft kunnen verklaren.

Maar ik zal toch wat meer moeten weten wil ik kunnen zeggen waarom hij zijn netwerk niet meer ziet. Je zegt dat je niet kunt "delen". Wat bedoel je daar mee ?

Je kunt een drive niet meer een share naam geven.
Je kunt geen netwerk locatie meer toevoegen.
Je hebt je netwerkdrive een letter toegewezen, maar niet gezegd dat hij bij boot er naar moet zoeken.
Hij kan computers vlakbij niet meer vinden. (ziet alleen zichzelf)

Eric:thumb:
 
Hoi Eric,

Nou het is eigelijk heel simpel, alle 3 de pc´s zien elkaar ook hebben alle 3 internet, alleen alle instellingen zoals achtergrond, outlook express ( adressen dus ) LAN instellingen zijn gewoon weg als ik ze weer aan zet ??? Dus ik start een pc op dan moet ik weer alle lan verbindingen maken, alle accounts weer doen in outlook, achetrgronden weer instellen enz. enz. en dan kan ik alles weer delen dus alle mappen en bestanden. Het werkt wel alleen als ik alle pc´s uitzet ben ik alles weer kwijt !!!

Budah
 
@ eric

het is opgelost bedankt voor je reactie !!!

Budah
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan