hallo,
Ik zit met een probleem bij het opstellen van een listbox (unbound - Niet Afhankelijk).
Deze listbox wordt via vba opgevuld door data uit andere tekstboxen, etc
tot hier werkt alles perfect.
Maar dan zou ik van elk item in deze listbox willen gebruiken om mijn worddoc aan te maken.
Dit lukt perfect als ik deze eerst selecteer en dan op de knop duw met achterliggende code:
Nu zou ik dus willen dat hij niet de selected maar ze allemaal neemt, ookal zijn ze ni geselecteerd. iemand?
code die ik momenteel probeer:
Ik zit met een probleem bij het opstellen van een listbox (unbound - Niet Afhankelijk).
Deze listbox wordt via vba opgevuld door data uit andere tekstboxen, etc
tot hier werkt alles perfect.
Maar dan zou ik van elk item in deze listbox willen gebruiken om mijn worddoc aan te maken.
Dit lukt perfect als ik deze eerst selecteer en dan op de knop duw met achterliggende code:
Code:
For Each [COLOR="Blue"]varItem [/COLOR]In Me.multiafdruk[COLOR="Blue"].ItemsSelected[/COLOR]
Nu zou ik dus willen dat hij niet de selected maar ze allemaal neemt, ookal zijn ze ni geselecteerd. iemand?
code die ik momenteel probeer:
Code:
...
[COLOR="Red"]For Each varItem In Me.multiafdruk.ItemData[/COLOR]
If Len(Dir(Gsavedir & notnumsave & "." & Me.multiafdruk.Column(1, varItem) & ".doc", vbDirectory)) <> 0 Then
startover:
If Len(Dir(Gsavedir & notnumsave & "." & Me.multiafdruk.Column(1, varItem) & docnummer & ".doc", vbDirectory)) <> 0 Then
docnummer = Format(docnummer + 1, "0000")
GoTo startover: End If
Call WordOpenen(Me.multiafdruk.Column(3, varItem), notnumsave & "." & Me.multiafdruk.Column(1, varItem) & docnummer & ".doc", Me.multiafdruk.Column(2, varItem))
Else
Call WordOpenen(Me.multiafdruk.Column(3, varItem), notnumsave & "." & Me.multiafdruk.Column(1, varItem) & ".doc", Me.multiafdruk.Column(2, varItem))
End If
Next varItem
...