alle items naar cd kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

lin10

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2002
Berichten
321
Er staat al een oplossing op helpmij maar het laatste deel wil niet lukken.
Ik krijg bij de eigenschappen (zie bijlage) niet het tabblad opnemen. Ik krijg dus nog de foutmelding als ik "alle items naar cd kopieren" aanklik.


(Ga eens naar deze computer rechtsklik, beheren, services en toepassingen services..
zoek daar de "COMservice voor imapi cd branders" en dan zet je die (dubbelklik) met opstarttype op "automatisch".
Dan weer naar deze computer en naar e:\ (cd-drive)deze rechtsklikken en eigenschappen, klik tablat opnemen, zet daar een vinkje bij 'met dit station mogen opnames gemaakt worden".. Reboot..

Probeer het nu nog eens.. Indien het niet lukt plaats dan eens een printscreentje van die meldingen waar je niets mee kan.. )
 

Bijlagen

  • helpmij foto's branden.zip
    80,6 KB · Weergaven: 19
Ik begrijp niet wat je nu vraagt.
ik heb alles gedaan wat jij schrijft en dat werkt.
 
Bij mij werkt het dus niet.
Als ik -afbeeldingstaken- naar cd kopieren- aanklik krijg ik linksboven in het beeld een melding. Er stond op helpmij al een oplossing aangegeven maar dat wil niet lukken bij mij. (zie eerdere bericht tussen haakjes)

Ik krijg nl. niet het tabblad opnemen!

(bij deze computer en naar d:\ (cd-drive)deze rechtsklikken en eigenschappen, klik tabblad opnemen, zet daar een vinkje bij 'met dit station mogen opnames gemaakt worden".. Reboot..)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan